Yi的blog子
hilsenyi
暱稱: sIU懿
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2008-10-24
2008-10-14
2008-10-09
2008-10-08
2008-10-07
文章分類
全部 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2008 年 10 月 4 日  星期六   晴天


2008-10-04 分類: 未分類

嗄...原本要去HoNg屋企.
點知隻猩猩又唔去!口!
算喇.又要我係屋企打機

有冇可以教下我點整音樂個語法/3\
我整左成幾粒鐘都唔得-_-

今日超小野做-0-
等待10月10...



2008 年 10 月 3 日  星期五   晴天


2008-10-03 分類: 未分類

今日第一日"試位" xddd
很好啊..做咩老師都唔知..
唯一,旁邊係窗,好多老師經過-0-
EnG 一黎到,個牙SiR話我地有人講粗口Orz..
全班男仔罰企-0-
嗄..又罰,毫比你-.-
罰係到作文,去死吧!!立即!!
發話「請你好好放低」xDD (p.s. 黃子華.兒童不宜)

LiBs 蕉sir代堂
吼\口/! 拍枱! 3合為1-_-v
傾牙傾牙.傾到落堂-_-v

食飯了-w-餓爆
黑蕉x扒飯..吼\口/正啊
開動了=3=
「佢有菌咖-_-」 然後發彈走了-.-
囧....

跳左課外.入正題

打羽毛球a_av
隻肥野同余偉賢..嗄.
笑到我訓係到-_-
1比0.跟住肥野同我講
「你知唔知1比0既比率幾大-_-v」
無言..
1比1.肥賢同佢fd講-口-
「你知唔知1比1既比率幾大-.-」
你抄句啊.\口/
信不信我揍你啊\口/
之後仲有好多笑話.
但係要落場打先覺得好笑-.-

今日也太多野了吧.
人生真多樂趣xddd
10月10\口/..

 



2008 年 10 月 2 日  星期四   晴天


2008-10-02 分類: 未分類

在今朝,,有人說10月會掉位啊..(這位老大..今天不就是10月嘛..)
又接到消息, 車毛Sir冇番
....全班動亂了v3v
ChiS 好想訓v3v,,有人提意抄notes
MaTH  額...你是那裡來?問野跟傾計是兩回事對吧?
「企起反省下xD」
「你反省完未??」
之後,繼續有人被罰反省..
當然,那男性猩猩都有份

群藝  ya,掉位-0-
我被放在角位 (掉黑線了||| )
猩猩在我旁-v- ,發哥也在
康,再見了/口\ (招手

第二堂.,全班清潔課室 (似騷動多過清潔 - -||| )
我用報紙抹窗=3= 乖吧-3-?嘻`
成地水啊,想我死講聲-_-

放學了,拍照-v-
拍埋d無聊野當交功課-w-

去到巴士站先知,錢包在課室!? Orz
嗚.拎番出去果陣見到Miss lai
........希望不是同一班車a[]a

番到屋企送埋猩猩同康走..就番屋企打機lu^_^"
聽日又可以打波-w-

等待...10月10日~