在今朝,,有人說10月會掉位啊..(這位老大..今天不就是10月嘛..)
又接到消息, 車毛Sir冇番
....全班動亂了v3v
ChiS 好想訓v3v,,有人提意抄notes
MaTH 額...你是那裡來?問野跟傾計是兩回事對吧?
「企起反省下xD」
「你反省完未??」
之後,繼續有人被罰反省..
當然,那男性猩猩都有份
群藝 ya,掉位-0-
我被放在角位 (掉黑線了||| )
猩猩在我旁-v- ,發哥也在
康,再見了/口\ (招手
第二堂.,全班清潔課室 (似騷動多過清潔 - -||| )
我用報紙抹窗=3= 乖吧-3-?嘻`
成地水啊,想我死講聲-_-
放學了,拍照-v-
拍埋d無聊野當交功課-w-
去到巴士站先知,錢包在課室!? Orz
嗚.拎番出去果陣見到Miss lai
........希望不是同一班車a[]a
番到屋企送埋猩猩同康走..就番屋企打機lu^_^"
聽日又可以打波-w-
等待...10月10日~
|