在改blog後..第一個日誌-m-!! 以後多D上黎啊-V- 今天又是在..打機..打機..睇書..打機.. 無聊-_-... 數學功課只係識兩條...嗄.. 7條識2條...去死吧.. 我數學真的有那麼差嗎..-_- 「今天又是最愛的鞋底教育」..在某書中看到的...