同一天空下
年輕的時候
每個人都愛過流星
誰都知道流星不會停留、不被擁有
但我們仍遙遠地尋覓、癡癡的凝望
只願能取那短短幾秒的風華
留住永恆的幸福光芒
hin_611
暱稱: 小軒
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
這...就是愛!?(Part 2...
這...就是愛!?(Part 1...
好書分享 — 七點四十...
2008-05-28
2008-03-09
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
文章分類
全部 (180)
日記 (157)
好書分享 (1)
得閒無聊寫故事(係我既故事??) (2)
歌曲推介 (20)
日誌訂閱
日誌統計
文章總數: 180
留言總數: 89
今日人氣: 0
累積人氣: 2492
站內搜尋
2007 年 11 月 24 日  星期六   晴天


Sear - 原來我愛你 分類: 歌曲推介

好歌推介

Sear - 原來我愛你


給我勇氣 快不能呼吸

每個動作表情和你的背影

無能為力 腦海裡全部是你

哦哇耶 怎麼說明 心跳的秘密

你的眼睛藏著微微的笑意

一點一滴 愛情早已經慢慢地累積

雖然有時候 我對你不夠溫柔

誰會告訴我們愛在哪裡碰頭

但我向左你卻向右誰比誰先開口 倔強只會留下了傷口

原來我愛你 我怎麼愛上你 我為什麼閉上眼睛卻無法把你忘記

沒有你愛是無聊的飛行 整個笑容全部失去了意義

原來我愛你 為什麼愛上你 只要你貼心把愛永遠放在我這裡 不放棄

兩顆心現在靠近 如果你也相信美妙感應

不是不小心 卻讓彼此傷了心 深深呼吸聽見天使無奈歎息

我想牽手你卻放手 沒有任何理由 忍住眼淚一滴都不流

原來我愛你 我怎麼愛上你 我為什麼閉上眼睛卻無法把你忘記

沒有你 愛是無聊的飛行 整個笑容全部失去了意義

原來我愛你 為什麼愛上你 只要你貼心把愛永遠放在我這裡 不放棄

兩顆心現在靠近 如果你也相信美妙感應

不願放開後才發現 你只在我心裡面 只是愛讓人死心塌地也沒有太多道理

但請你說你也願意

原來我愛你 我怎麼愛上你 我為什麼閉上眼睛卻無法把你忘記

沒有你愛是無聊的飛行 整個笑容全部失去了意義

原來我愛你 為什麼愛上你 只要你貼心把愛永遠放在我這裡 不放棄

兩顆心現在靠近 如果你也相信美妙感應

 



2007 年 11 月 23 日  星期五   晴天


2007-11-23 分類: 日記

今日又派多幾份卷啦!!世史26.5分(53分),真係唔係太滿意,不過都冇辦法啦!!都唔係溫得好熟,上堂又聽唔明。合格已經係唔錯啦!!

英文本來就覺得係3X分,不過最後派卷就係26分,經過對卷之後就變左27分。Miss話今次既英文甘難係因為平時佔30分既 Reading Comprehension變左係佔50分。同埋你要理解左問題之後再理解埋篇文先會識做。對好似我ED甘既英文白痴黎講,想有50分都難。同埋Miss話有40分已經算唔錯。仲有,Miss話由今時直到永遠D卷都會甘出。所以要努力背英文字典先"電"!!

之後又派左科學卷,雖然係有86分,不過我真係唔係好滿意今次既成績。大部分既分都係因為我唔識寫D字。ED咪就係"講就容易,做就難囉"!!

中史就有37分(74分),都唔錯啦!!同我預料既都差唔多。全部都係靠溫書,聽書就完全唔知講過咩!!

放學又去左打波,打完一輪又同丁丁、阿廷用手球玩OUT,我輸1贏2。又同丁丁踢下波甘。大約5:40就番屋企啦!!



2007 年 11 月 22 日  星期四   晴天


2007-11-22 分類: 日記

今日上英文堂,我就覺得今日會派卷。不過Miss就話聽日先派。不過Miss就話全部人第一個合格,而且係得51分。Miss就將四字頭果D人既名都讀埋出黎。其他三字頭就唔讀,甘我即係三字頭啦!!

數學就有派卷,不過就比我預期底。得57分,仲話係E班落黎喎!!不過已經係全部人既第二高。D班D成績真係...

中文堂黃燕飛就冇番,所以李小敏就黎代課。即係冇卷派。

lunch打波,打完撞到Fion。佢問我點解可以同蛋頭好番,我都唔知點答佢。不過可以好番真係好。肥棋,加油!!

上D&T就係度改裝緊機械人隻腳。經過一番努力之後,暫時係拔河比賽(機械人)既第一。

放學又打波。打完之後撞到"小暄",佢話下個星期四可以去打場練波。真係好正。有冇人黎睇啊!?

 

 



2007 年 11 月 21 日  星期三   晴天


2007-11-21 分類: 日記

今日只係考一科咋!!好容易啊!!不過我做完份卷就只係得番10秒。做到我超緊張。

放學就同丁丁等人打波。最後仲同肥仔1on1,我就11:9 win左。



2007 年 11 月 20 日  星期二   晴天


2007-11-20 分類: 日記

今日黎到學校,第一樣要考既就係數學。真係好唔夠時間囉!!最後一頁全部冇做。

之後考世史,因為唔係溫得好熟,所以都冇咩期望。之係想有30分(50分滿分)。

放左學就同蛋頭、丁丁等人打波。

考埋聽日既地理就考哂啦!!