好.終於完了 ;p
經歷了一星期 ..連日連夜的日子:3`'
考試終於..終於..完了 -v-好開心 .﹏.`'
一放左學就去左買<<殯儀>>..
點知..點知.. 點知比我見到二了 t﹏t'`
最後.. 最後買左二 x3x '`. (呵呵 +v+'`
之後重借左好多漫畫 ;}.
不過身家已經成零了t^ t'`
---------------------------------
連近幾天 .
對世界覲好像又再次改變了
不知是好是壞(呢)!!!!!!!
------------------------------
|