| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 23 日 星期五  | |
| 今天聖誕聯歡會很開心 |
今日ge聖誕聯歡會,
兩個班主任任,
有一個來唔到,
因為要去露營,
個個係miss o,
所以只有陸sir會來,
仲帶埋4歲ge仔,
佢好得意呀!
仲同佢爸爸一齊派百力滋比我們,
派完野.
到表演時間,
有同學表演魔術,
跟住陸sir ge仔唱紅日同有隻雀仔跌落水.
然後到陸sir唱歌,
唱完歌,
到食野時間,
我帶左爸爸炸ge雞翼,
因為全班人都要做野,
所以就叫爸爸幫我炸雞翼,
同學好鐘意我盒雞翼,
全盒食晒呀!
我今天真係好開心呀!
|
| 刊登時間︰2005-12-23 06:06 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 22 日 星期四  | |
| 今天考完晒考試la~ |
今天,
考中文(二)和通識,
未做晒,
動作太慢la!
中文(二)這份卷有三部份:作文(三條題目選一題),應用文和成語作句.
我應用文差唔多做晒,
就夠鐘la!
成語一d都未做,
通識做到最尾個條,
就夠鐘!
明天聖誕聯歡會,
希望開心就好la! |
| 刊登時間︰2005-12-22 01:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 21 日 星期三  | |
| 音樂考試不合格 |
今天考完中史和電腦,
準備返屋企,
臨走個陣,
順便找高sir考埋個考試----唱歌,
因為14/12個日我要早退,
冇考,
所以要補考,
我之前揀左唱漫步人生路,
到我唱個陣,
我很緊張!
唱錯晒歌詞,
所以得40分,
50分合格,
差十分.
有d唔開心!
返屋企個陣,
諗起熊仔個句說話:如果唔開心,時間唔會等你,不如開心d!
同埋諗起句說話:失敗乃是成功之母!
我就開心番!
多謝你呀,熊仔!!
~^^~ |
| 刊登時間︰2005-12-21 02:01 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 20 日 星期二  | |
| 今天考科學和地理 |
上午,
第一考科學,
冇做晒,
第二考地理,
好彩做晒,
雖然科學未做晒,
有d唔開心.
但是返回家時,
去睇下信箱有冇信時,
有兩封信,
係三家姐寄比我同細佬ga!
唔開心ge心情就即刻變成好開心!
今天好開心呀!

|
| 刊登時間︰2005-12-20 12:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 19 日 星期一  | |
| 今天考英文作文同英文 |
今天,
第一項考英文作文,
我唔識作呀!
可能唔合格呀!
唔知點算好!

第二項考英文,
未做晒!
明天要做好d! |
| 刊登時間︰2005-12-19 02:40 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|