| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 18 日 星期日  | |
| 今天比較悶 |
今天上午比較悶,
下午細佬借左寵物小精靈的碟,
叫結晶塔之帝王,
好好睇呀!
今天上午雖然悶,
但今天都開心呀!
|
| 刊登時間︰2005-12-19 02:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 17 日 星期六  | |
| 今晚大家姐和哥哥上來吃飯 |
今晚,
大家姐和哥哥上來吃飯,
應該會很開心,
好期待快d今晚呀!
hehe...
|
| 刊登時間︰2005-12-17 04:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 16 日 星期五  | |
| 今天考試考數學 |
今天,
考數學(一)同數學(二),
做晒,
不過,
有d唔識!
數學(二)要填圓圈.
返屋企,
然後拎飯比細佬!
今天比較開心. |
| 刊登時間︰2005-12-16 01:01 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 15 日 星期四  | |
| 今天考試,所以早返屋企 |
今天早上,
考中文(一)和中文聆聽.
中文(一)未做晒!
可能唔及格,
沒做大約十幾分,
點算呀?
返到屋企食完飯,
就拎飯比細佬.
|
| 刊登時間︰2005-12-15 04:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 14 日 星期三  | |
| 今天要早退 |
今天,
早上7:50a.m返到學校,
要英文oral.
下午1時要早退,
因為要去健康中心檢查肌骨.
去到要拍照和照x光,
大概用左2個鐘左右. |
| 刊登時間︰2005-12-15 04:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|