| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 9 日 星期五  | |
| 今天上體育堂,被miss lee讃 |
今天,
上音樂堂,
要考唱歌,
下堂我和其他幾個同學都未考完,
音樂老師高sir話12/12放學考.
上體育堂,
要考試,
跑步9分鐘短跑,
下課之後,
被miss lee讚,
好happy~
|
| 刊登時間︰2005-12-12 05:26 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 8 日 星期四  | |
| 呢排唔知點解好唔開心 |
今天,
有d唔開心,
呢排唔知點解好唔開心,
14/12個日要口試和測驗,
我個日要早退呀!
因為要去健康中心檢查肌骨.
(英文老師)miss tang就幫我改時間,
真係好人呀!
|
| 刊登時間︰2005-12-09 04:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 7 日 星期三  | |
| 我覺得自己好似隻蝸牛~ |
今天,
做功課又做到好夜,
我覺得自己好似隻蝸牛呀!
做野慢吞吞,
我做快d先得! |
| 刊登時間︰2005-12-09 04:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 11 月 26 日 星期六  | |
| 熊仔來我家 |
今天,
熊仔來我家,
好happy呀!
佢帶左三個光碟,
有露宝治的世界,
千杯不醉和搞鬼甲蟲車.
我看了千杯不醉,
好好睇呀!
睇完之後,我、熊仔、陳育能一齊打牌,
陳育能不係好識打,
所以找我細佬幫手,
佢連贏了三局,
我比佢炒左十三隻.
雖然比佢炒左,
但是都好開心! |
| 刊登時間︰2005-11-27 12:38 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 11 月 18 日 星期五  | |
| 今天上L.E堂 |
今天,
上L.E堂,
有衛食局的姑娘同我們上堂,
講聆聽篇,
講聽野有要點注意。
仲有分組活動來訓練我們ge聆聽能力。
玩得幾開心呀!~
hehe... |
| 刊登時間︰2005-11-20 10:42 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|