今日上socs堂都冇人聽佢講野...個個都做自己野...真係"鄧"個miss可憐...之後又要上2堂cL...好悶呀...lunch個時家姐唔同我哋食...佢話要開會喎...林曉就食壽X...我就冇食野呀...因為一陣PE要跑10個圈呀...攞人命呀...不過我跑先...同家姐&鍾嘉怡一齊跑...我同家姐跑跑下...唔見左鍾嘉怡...但係我哋冇理到佢...繼續跑...好辛苦先跑到10個圈...好辛苦呀...跑左17分53秒...家姐同我一樣秒數...上完之後我同家姐重要上返班課做埋果分報告...因為要今日交呀...我哋做到5點...先返屋企... |