今日一早落左去霉lin屋企做pj...我落到啲時候佢呀father & mother都係到...佢呀father & mother好好人嫁...冇幾耐鍾嘉怡就上左黎...我哋做左好耐呀...後尾霉lin呀媽煲左糖水比我哋食呀...都ok好味...不過食完好"劑"呀...我哋由11點做到2點幾...好想死呀...不過我哋重味做矖嫁...之後我同鍾嘉怡就搭32m...鍾嘉怡係石圍角落車...係過馬路啲時候撞到阿寶...以我就去左長沙灣...出左去我呀婆屋企...我係我呀婆樓下買左一碗魚旦米...跟住我上到去就入去廚房拎辣椒油...我又唔知辣唔辣喎...咪落多d囉!!!點知辣到我死死下...一路食一路cry...好慘呀...食完之後就坐左係到睇雜誌&睇電視...我呀媽就同我d呀"依"打麻雀喇!!!我就坐左成日...
|