傳聖火~ 聖火 ~
今朝5:40起身喇~
番到學校 我放左本dict bk 係一個好神秘的位置 ^^
之後食個包就開車出發啦
去到開始落雨
之後入去check 袋
好彩我有bring 身份證
但係我好叻咁bring 左支水
佢話唔俾拎入場
丁丁買左包俾我地食
一樣唔俾拎入去
於是 1/2人入左去
1/2 好努力咁食包同埋飲水 -v-
我係好努力咁食包同埋飲水個d人 -v-
入到去 等彩排
落雨 派雨衣 ~ green in colour
and a bad smell from it also --"
彩排一次 之後化妝 食飯
個飯好好味呢 ~
之後換衫 一齊睇聖火 ^.^
好中意 :
傳聖火~ 聖火 ~
傳聖火~ 聖火 ~
傳聖火~ 聖火 ~ .........
好正 !!!!!
我睇到個火炬手拎住火炬 坐住隻馬 ^^
難得 ~
又見到 kay 佢向我地揮手 可能我地太熱情 -v-"
我到2個前港姐 但係唔識打個名 佢地好靚 好瘦
我們的演出 :
好失敗既演出 ~
我地演出前 我一共見到3個人 因地滑 而跌倒
我地演出 又有2個 -v-
好彩電視冇係個時直播出街 ~
d "醜" cake 哂 又踩到"醜" 加上strong wind
失敗 ~
咁失敗 唔講啦 ~
各位美女們出外要小心d變態佬呀 ~
今日見到tvb dancers
有2個 把我 & 內傷 迷倒了
其中一個同我講過野ga
內傷唔抵得我 >v<
一番到屋企
rober 話見到我 =]
之後e拎 又係咁講
但係我呀媽話見唔到 -v-
唔緊要啦
有1s 好過冇ge
一次難忘既經驗
希望8月可以見番各位dancers >v<
|