考完試之後
d假期都係好無聊咁過
有時真係想番學
今日又好無聊咁過
咁既人生好冇意義呀 ><"
gydp 唔要我
我諗都係個句
"有咁多人俾佢選擇 做咩要一個x手人呢 xd "
算數 save $ ~
聽日開始試後活動
又係個d 好無聊ge 野
體健同樂日 -_________-" 好嘔心呀個名
仲要全form 出席 我地係場邊做啦啦隊 -_____-
算數 又唔洗我落場 呵呵 ~
3c 加油呀 *
下年3c就各散東西ga 喇 ~ 盡力d 呀 ~
我為你地打氣呀下 ^.^
唔洗好奈
3c 要解散 
同學仔 下年見到我 唔同扮唔識我呀 ><
好好珍惜餘下一起既日子 *
i love all of u 
|