睡前打blog ~
昨日跳左整日舞
8:00-12:00 都還好
我記得有一隻蚊錫左我一啖 -v-"
呀冰番左黎 怕~
練左好奈都未夠鐘 -_____-
期待雲南之旅 *
5:30-9:00
我又因為跳得過度而抽筋喇 ~ 內傷感謝你 >3<
dressing 彩排
好熱 會發臭ga >~<"
有人黎睇 丁丁執得好嚴
跳完俾個d人睇 坐低聽意見
miss : 飲啖水啦
丁 : 唔洗啦 得ga 啦 ~
可見 miss 既有人情味 *
校友花環要著惠安女 -______-
好慘 靚靚康定->可怕惠安女 -_____________________-
上唔到托舉 差d俾丁丁調走tim ><
之後大家都抱住一臉疲倦回家去
今日
muscle 酸痛
證明左我昨日既努力 *
我諗全部人都會有咁ge 感覺掛 -v-"
睡了 *
|