今日好開心呀
maths change into geog & rsc
多一堂玩 又多一堂我中意ge geog ^^
er present
voice a bit soft -v-
次次都係咁
天生ga 我把聲係咁ga ma
班camp 3個時間都唔得閑
我好想去ga
但係d 時間撞哂呀 >_<"
我要8月16號之後一定得
但係lisa 又要走啦wo
點好呢 ?!
放學
食包 with mona
新加坡有學校黎交流呀
我地跳舞俾佢地睇
我跳錯左tim 
之後佢地又跳
then 我地影左一張大合照
開始大家食下野 傾下計
豬豬問左佢地一個好好ge問題 : 你地個邊有冇珍寶珠ga =="
之後我同mona 一齊 同2個女仔傾計
起初用英文 之後問佢地識唔識國語
原來佢地係識ga
我同mona 開心到彈起
之後同佢地用普通話傾計
仲傾得好開心tim
d人仲以為我地咩事 講英文咁叻 xd
mona 你要學好d普通話 or 英文
我地交換左msn
佢地又送左小禮物俾我地

我地又冇咩可以送俾佢地 失禮哂 ~
之後我地送佢地出到學校門口
揮手揮到手軟
今次ge交流比上一次ge好好多
開心d 可以係可以用普通話 仲有係同我地同form ga (我果個)
上次我地又好好彩咁撞正個人 係講普通話ga 我記得 ^^
哈哈 普通話同英文真係好重要呀 ~~~~~
好開心 *******************
溫書行動仲未開始 -v-
死啦 *
好多野做呀 !!!!!!
|