| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 21 日 星期三  |
| 2008-05-21 |
分類: 未分類 |
maths
呀sir 你太好喇 ~
我們的鬼計得逞了 呵呵 *
cl
算係咁啦
好快又lunch啦
ms ma 係門口叫捐$
唔捐又唔係咁好wo
於是...... 捐了
蔡潤記
好好味 我個碗特別大碗ge --"
唔緊要 我食哂佢
四川d人冇野食ga
有得食好食啦 ^^
開會
講到小一既奇事 xd
dance team
個位俾人代左
冇位 
同ice 頹廢左
我地入f.1組跳
唔緊要 有得玩 好過冇
同f.1 一齊跳 有另一番感覺
好輕鬆的呢 ~
GYDP的面試結果出了
first-in 入左 ~~~~
3b都係
E拎都有
6個有3個得 half ~
其他我唔記得d number 啦
自己睇啦 ^^
心散 *
|
2008 年 5 月 20 日 星期二  |
| 2008-05-20 |
分類: 未分類 |
今日係520
親愛的同學們 我愛你們唷 *
可惜
今日天氣一d都唔好
落雨 ~
討厭下雨天 !!!
今日ge maths test
死了 ~
考完我講ge第一句 : 頹然喪矣 ~
希望下年既 520
一樣有大家陪住我一齊過 ^.^
我愛 你 你 你 你 你 .......
仲有你呀
當然唔少得你喇 ~
哈 好無聊呀我 >v<"
|
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 128 | »
|