雖然今日星期二喇
但係我好想打番星期日既日記
20/4
朝早8:00集合mst
準備向青衣出發
我地為左5/2既活動彩排
我地遲到--"
人地兩間中學都有充足既準備
但係我地 又遲到 又冇帶齊道具 --"
練練練......
俾我地發現"周杰倫"呀 >v<
之後3間中學結合一齊練
好迫 個個d道具都長lai lai
又唔可以打到人地 wo
我就得勁辛苦
而且 mst 女仔只係伴菜
所以冇咩心機跳 >^<
練到1:00 我地就坐車去跳優勝者喇 ~
去到之後 同2間中學share 化妝室
之後極速化妝
彩排
之後上番去食飯+影相
跟住去彩排序幕 見到跳舞miss 好開心 >v<
上番去又食飯 吉野家 (諗起內傷個gag^v^)
之後等咪叫出序
冇啦啦有個人入黎
搵左步姐&我去幫嘉賓插花
半個鐘內 我地影左n咁多張相 ( 差唔多10s 一張 -v-)
我幫嘉賓插花個陣 勁驚 >~<
好難忘的一次經歷呢 ~
之後就入番台左 準備序幕
序幕完左 之後去後台等演出
終於叫咪喇 ~
唔知點解 今次演出個心真係驚驚地 有d緊張咁
跳完去台右等攞獎 我攞茉莉情懷
個司儀叫茉莉情懷之後 我出去啦 搞到好似係我跳咁 ^v^
之後去大堂影相 影到9:20到 跑去換衫 準備走喇 ~
好趕 好趕 .......
番到大埔 自己搭車番洞梓 >~<
俾幾張相你地睇啦 ~

應該仲認到我吧 ~
而加係今日既日記
今日放學 我做左一樣好偉大既事
印尼鼓今日比賽wo
mona 叫我陪佢
之後佢地化妝 我幫手
化化下 不停幫人畫眼線 , liquid , 眼影 , 痴假眼睫毛 .......
哈哈 我仲等到佢地上車先走
走個時 聽到你地一齊同我講bye bye
真係好開心 >v<
第一次有咁既感覺 xd
暗爽中 .......
|