今日派卷
不滿意呢 ~
所以唔講啦
個講座 + whole school
坐到pat pat 都痛 -v-
放學之後就番左屋企lu ~
無無聊聊 於是搵番以前d野黎睇
睇左呢d 好開心 *
上年的b-day card
今年"molar " 私人醒我ge x)
from jojo christy 等 (dance team)
睇番你地寫俾我ge 野真係好開心架 *
好開心molar 好有心機整個張card
好開心 dance team 有人知我生日
除左張card 我記得有個紙包蛋糕 仲有人簽左名架 ~
仲有2c & 3c 既同學仔呀 我記得你地ga
我記得有黑森林蛋糕食ga x]
我f.2 仲要去左練舞 唔知有蛋糕食 -v-
但係好多謝你地 好有心 ( 因為小霍都生日 )
好開心 好開心 好開心 x10萬個
多謝大家 *
希望下年既生日都有大家陪住我 =]
|