| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 24 日 星期六  |
| 2008-05-24 |
分類: 未分類 |
今日dance team
個音樂太神奇啦
miss , miss丁 加油呀
我都知好難編 加油 *
我終於回歸第3組啦 osh *
不過好似話又要再調-v-
我決定去雲南x2喇 ~
希望miss ,miss丁 唔會唔記得我個位啦 
暑假應該會好唔得閑
但係好想學舞呀
modern jazz 都ok
prefer modern 多d ^^
有意者話我知
一齊學呀 
呢排都好唔得閑
咩書都未溫
睇下final 點死喇 
|
| 2008-05-24 |
分類: 未分類 |
哎呀 過左12點tim
舞蹈組 生日快樂呀 ^.^
上年ge 523 我係牛池灣
同dance team 人一齊過ga
哈 我開心呀個陣
今日 pe 堂 考跳舞
我地組 9.5 分
好叻呀 >v<
當係俾舞蹈組ge 生日禮物啦 ~
岩岩係荃灣番黎
食韓燒
跳舞miss 真係好人呀 請哂17個人食
萬歲 *
同跳舞同學一齊
今日做左2大件同跳舞有關既事
523萬歲 *
GYDP 2nd-in 我會努力ga
final 我會努力ga
523萬歲 *
|
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 128 | »
|