討厭落雨天
搞到我冇哂mood - -
派左test 範圍啦
唔好話溫書呀
連考邊都唔知 -v-"
愁緒倍增添 *
其實我唔愁 但係唔知點形容好
用住先啦 ^.^
今日番左1個鐘dance team
就向演藝學院進發喇 ~
今次好明顯係中國舞 + 現代舞組 ^.^
好多人
有40-50人group
今次個"隻鬼"見到我啦 有進步唷 ~
但係主要ge評判就唔知啦
我modern & 中國舞得跳得ok ga
拉筋個part ok
但係衰收尾
d 拍子錯哂
佢絕對有理由唔收我 !!!
不爽 >~<"
may god bless everyone in the world *