♥♥♥♥個人篇♥♥♥♥
''1.♥名:: 彤
''2.♥年齡:: 15
''3.♥生日日期:: 24/1
''4.♥::星座:: 水瓶
''5.♥::學校:: MST
''6.♥班別:: 3c ~~~~~~
''7.♥學號:: 33
''8.♥班主任:: mrs cheung
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥FdZ子篇♥♥♥♥
-09.♥最低能:: kaikai
-10.♥最傻:: 毛娜
-11.♥最令女:: rbk
-12.♥最令仔:: um....
-13.♥最可愛:: bobo , 丸
-14.♥最樣衰:: 我
-15.♥最賤格:: 我
-16.♥最有魅力:: rbk
-17.♥最受歡迎:: 好多
-18.♥最有異性緣:: rbk :]
-19.♥最老友:: 好多
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥愛情篇♥♥♥♥
-20.♥初戀係幾時:: 冇wo ~
-21.♥兒家有冇情人:: 夢中情人算唔算
-22.♥冇的話,,暗戀定明戀:: 夢中戀
-23.♥暗戀的話做咩唔表白:: ---
-24.♥明戀既,,對方因咩唔受:: ---
-25.♥為佢做過最傻o既事:: ----
-26.♥點識佢:: 夢中相遇
-27.♥最想知道佢d咩:: 所有xd
-28.♥如果佢有一日同你講佢聽日就死你會點:: 殺左自己 一齊死 *
-29.♥同佢做過最幸福,,最開心既事:: 唔講你知
-30.♥希望佢點睇你:: 冇所謂喇 發夢姐 ~
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥3選1篇♥♥♥♥
-31.♥日本,,英國,,美國:: 英國
-32.♥老鼠,,蚊,,烏蠅:: 烏蠅
-33.♥hello kitty,,meLody,winnie the pooh:: 哈囉咪咪
-34.♥水,,牛奶,,茶:: 茶
-35.♥廁所,,廚房,,垃圾房:: 廚房
-36.♥電話,,電腦,,電視:: 電話
-37.♥中文,,英文,,普通話:: 普通話
-38.♥飛輪海,,棒棒堂,,f4:: 飛輪海
-39.♥周杰倫,,陳冠希,,古巨基:: 3個都唔多中意 --- 古巨基吧 ~
-40.♥twins,,hot cha,,at17:: at17
-41.♥背書,,食藥,,介手:: 背書 -v-
-42.♥紅,,白,,藍:: 白
-43.♥唔貶眼10分鐘,,唔呌氣10分鐘,,唔吞口水1個鐘:: 唔貶眼10分鐘-___-
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥點名篇♥♥♥♥
被點的13人請完成100問:
A). 莊
B). 丸
C). bonnie
D). bobo
E). ivy
F). 趙子
G). myriam
H). 晴仔
I). joshua
J). 慧蚊
K). rbk
L). fanny
M). toto
-44.♥::a係低b,,白痴定弱智:: 低b
-45.♥j同你表白你會接受佢嗎:: 唔會xd
-46.♥如果d同e死左拜邊個先:: 咁易死咩-___-
-47.♥比你咬c一啖,,你咬邊度: 唔咬-______-
-48.♥f既口頭蟬:: 唔知wo 冇留意 -v-
-49.♥h同b一齊去火星 邊個會第1個番地球:: 一齊番
-50.♥g最中意去邊:: 唔知呀
-51.♥a同你做過最親密既事:: 攬住我
-52.♥如果l係同性戀者你會點:: 有可能xd
-53.♥搵4個字形容m:: 活潑可愛 xd
-54.♥k最了解你d咩:: 我對booboo既feeling 仲有tpms -v-
-55.♥有冇試過發i脾氣:: 冇
-56.♥e關心你嗎:: ok ga
-57.♥d有咩祕密淨係得你知:: 唔知呀xd
-58.♥a住邊:: 大埔
-59.♥b識唔識l:: 識
-60.♥h同k一齊望住你,,點解無啦啦要嘔呀??:: 晴仔可愛到嘔 rbk靚到嘔
-61.♥a-m邊個最討厭:: 冇:]
-62.♥最受歡迎呢:: rbk
-63.♥如果i同你講知道左個關於你既祕密:: thank you *
-64.♥c最吸引既部份:: 眼
-65.♥你最想咀咒g咩:: 唔咀咒
-66.♥a-m簡一個做你兄弟姊妹:: 已經有喇 哈
-67.♥k望住你好耐,,你會覺得係發生左咩事:: 我後面有紅唇蛙 xddddd
-68.♥f既愛人係:: 呀嫂
-69.♥用一個字形容c個樣:: 索
-70.♥最想同a-m邊個拍拖:: rbk 佢太靚女啦
-71.♥咀咀呢:: um.....
-72.♥攬又簡邊個丫:: um...
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥無聊篇♥♥♥♥
-73.♥有冇偷聽人地講電話:: 有
-74.♥有冇試過寫名寫錯愛人個名:: 冇wow
-75.♥有冇試過連續打錯密碼超過10次:: 冇
-76.♥有冇試過揸住舊擦膠,,一邊係咁搵:: 有呀 >v<
-77.♥會唔會呼氣落塊鏡度之後係上面寫字:: 有, 好好玩-v- 狗屁
-78.♥係街偷望人地隻錶睇時間:: 有 -v-
-79.♥自己一個人搭lift時唱歌:: 冇
-80.♥上到巴士先發現冇帶錢:: 冇
-81.♥偷偷地拍人之後擰轉身:: 冇
-82.♥係張枱上面寫d火星字:: 冇...
-83.♥同人鬥唔貶眼:: 好似有
-84.♥跳樓梯:: 冇, 唔敢 >3<
-85.♥經常自己一個出街食野:: 唔會
-86.♥會唔會扮狗吠:: 不
-87.♥曾經有冇衝動想試下食屎:: 冇-_- 傻ga
-88.♥有冇用橡筋射人:: 唔識 -v-
-89.♥有冇同路過既司機揮手:; 冇-,- 船d人就有xd
-90.♥番錯屋企:: 一定有喇 -____________-
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥鬥多篇♥♥♥♥
-91.♥食飯vs食面:: 食飯
-92.♥講粗口vs舉中指:: 冇呢d習慣
-93.♥著p.e衫vs校服:: 校服
-94.♥被愛vs愛人:: 被愛xd`
-95.♥訓教vs打機:: 訓教
-96.♥傾電話vs sms:: sms
-97.♥筆vs衫:: 係黎ga -___________-
-98.♥聽歌vs msn:: 聽歌
-99.♥喊vs笑:: 笑...
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
-100.♥覺得呢100題好唔好玩:: 還好 =]
我做呢個100問 有2reasons :
1.) 俾人點左
2.) 我去雲南好奈ga 你地悶可以睇下 了解我多d 我要31/8先番 >3<
大家要掛住我呀 =]
今日派report card 喇
比我想像中好得多wo 唔錯=]
同學唔洗傷心 3c未完ga 3c 永遠長存 *
我地仲有個camp ga
lisa , steven 再見喇 ~
may the god bless & keep u whelther near or far away *
3c 我唔捨得你呀 
同學 下年努力呀
下年散學禮 3c兵團要拎哂d獎呀 努力d 一定得 *
3c is the best woooooooo~~~~
最後記得 :
小心達哥 提防eddie *
3c 萬歲 *
|