3c 又win 一場喇 ~
比完賽之後
更加唔捨得3c
3c 既同學仔: 活潑可愛 團結一心 .......
3c 既學業成績 : 僅次於A班
3c 既活動成績 : 大家有目共睹 , 差3人籃球就 win 哂 =]
3c 真係精英雲集既一班
sport : 游水 , table tennis , 網球 , 籃球 , 足球 , 體操 , 跳舞 .......... 咩都有
讀書成績唔差 口才都ok
救命呀 可唔可以唔分班呀 >~<
我想跳反排 ~
今日實在太熱喇
我地有個咩 "體健同樂日" -__-
3c 攞哂no.1
我們這一班 各式各樣既人都有 樣樣皆精
雖然我冇咩出過力 -____________-
又練奧運喇 ~
實在太熱 好易攰
又要自己諗民族舞 -> 蒙古
但係加埋個兩條布 你想我點呀 >~<
o my god *
我地頹廢左唔知幾奈
d 男仔仲可以無聊到玩 battle
但係好好笑 哈哈*
演藝show 我冇份 --"
我想玩ga 但係丁丁唔記得左我
唉 ~
算啦 係台下睇下都好啦 >~<"
但係我想跳多d 呀
反排 *