返學校幫手=_=
聽到一個驚人既消息 唔知真定假 固扯當係真
今日真係好精彩
fastteam計埋載生,我數到得4個人
介紹102 室.....
好少人入黎 有d人係門口睇兩眼就走佬
最正係俾人當o左親善大使-.-
我負責102,但d人叫我帶d家長去110-_-
個家長又問我110 d野}
咁岩一樓果個前梯親善小妹妹即是李振揚妹妹唔知去o左邊
我就企o左出去招待家長
之後同一個家長一齊睇d獎杯吹下水-.-
其實我都唔係幾知陳朱d運動係咪好勁
睇下睇下發現o左福娃型獎杯
之後miss朱黎睇
原來係之前幫奧運員打氣獎亞軍
究竟幾時得獎 我無咩印象=.=
後記:睇訓身mv睇到流鼻血 >.<
|