´´´累累累 而是心中的累.. 今日好down:( 我真的很累 我想放棄自己.. 不過無論如何 還是要撐下去吧 今日d quiz dict 好多都唔識. 唉實fail曬 真係好驚UT會fail 都唔知點算好 唔知點解覺得口語表達唔到自己d感受=......(閱讀全文)