[.*Bad is my life_
*當能找到真愛時-不要輕易放棄×
hoyo2007
暱稱: BadMan_*
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
-____-!'
2008-08-20
2008-08-19
2008-08-18
2008-08-17
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
hoyo2007
2008 年 7 月 12 日  星期六  


2008-07-12

今日肥佬同TiM黎左我屋企聽歌打機*V*''

跟住玩到1點幾三條友去西九溜冰0.0''

估吾到肥佬中意xxx!''

去到睇左一陣-.-!''

之後入去溜-.-''

係咁溜係咁溜-3-''我識產冰.倒後了^3^''

之後係咁溜溜溜-.-

超級累囉-V-''

隻腳超累-.-''!

跟住溜溜下摸一摸個右袋!''

吾見左個銀包!''

跟住第一時間同丫TiM肥佬講-.-

係咁搵搵搵-3-''

搵左5分鐘-.-''

跟住我企係肥佬面前-.-''

丫tIm去左幫我搵銀包-.-

肥佬無啦啦摸一摸我個袋-.-

點知原來我岩岩買完野放左係前面袋-.-Orz!''

跟住輕鬆哂-.-溜多一陣!

溜到7點幾!走個陣肥佬話吾走住-.-''

佢話係咁到等xxx走埋先走a_a我吾信-.-''!

跟住我同丫TiM去左富昌食野-.-

食完野回家了v_v眼訓InG-.-''!

完!請Cm!

刊登時間:2008-07-12 09:28 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 7 月 11 日  星期五  


2008-07-11

今日又訓晏左-v-''

遲到-w-''''''''

8點4x先番到學校-.-''

岩岩好到頒獎禮-3-

睇左勁耐-.-悶到爆炸-v-''

唉-3-''要試升丫/3\!!!!!''

可憐-.-'''''

好彩淨係番6日姐-.-如果吾係真係Pk啦=.=''

跟住放學同肥佬去左CSL打左陣機!

之後上佢屋企等佢細佬去佢老豆到0.0''

開冷氣玩電腦聽歌*''

之後佢細佬番到黎就出發!!!!''

去到點知佢老豆未番-.-

跟住係咁鳩行-.-去左食野-v-

食飽左之後!''

去左D商場-.-見到D珍珠!

本身諗住買個黎玩下-.-

不過都係無買-.-廢事哂錢=v=''

跟住肥佬無無聊聊係到扭!''

點知比佢扭到一個珍珠出黎-.-5$一個-.-

跟住見無人見到就係咁扭丫扭''扭左十幾個-.-

吾洗比錢xD''拎左成100$-.-''

之後去搵佢老豆!''

點知佢老豆又話吾做得囉-.-真係Pk仔-.-

成日吹水=.=''凸 I分YOU''

死S.O!''

跟住坐的番海麗-.-肥佬番美孚-v-

大家番屋企換衫-.-

之後去黃金打機v_v''

打到7點幾!去西九睇人溜冰-.-

點知估吾到坐係我格離再格離係我之前個同學0.0[女仔]!''

佢識變魔術個條友囉[西九壽司格離個間魔術店]-.-估吾到-.-''

跟住我同肥佬TiM入左去溜-V-

溜到9點30P.M回家了-V-

又坐肥佬的番屋企xD''正!

完[記住CM]!

刊登時間:2008-07-11 10:50 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 7 月 10 日  星期四  


2008-07-10

今日一早起身打機-v-

跟住肥佬黎左我屋企-3-''

之後準備出去搵傻婆個陣-3-

打比丫TiM-.-點知佢仲未訓醒*

跟住搞到傻婆同佢班Fd等左我地成個鐘-.-''

對吾住丫>3<''

跟住去到會合佢地-3-''

去左石灘a[]a''

好慢丫佢地-3-

我拖住傻婆最快入到去a_a''不過好滑-.-''

跟住坐左一陣就出番去=.=''

之後去左睇戲@[]@''

街頭超人-w-''幾好睇吾錯=v=笑死-.-''

一路睇戲一路拖住傻婆隻手-V-''

本身諗住.......不過都係無^[]^'

睇完戲之後就係咁鳩行!!!!''

之後又番石灘-.-

又拖住傻婆隻手入去-3-次次都係最快xD''

跟住坐左一陣又出番去- -''

跟住無啦啦落雨!''

跟住D石好滑-.-本身D石已經吾濕架啦--

點知又落雨=.=''

之後慢慢出到去-.-

跟住諗住去打機-v-

不過都無去=.=

去左西九-.-睇人地溜冰-.-見到吳家俊同小J係入面@_@''

跟住睇左一陣就送左傻婆佢地去搭車Lu-.-''

之後我地就去左日月打左陣機-.-

跟住就坐肥佬車a_a[的士]''

去到海麗一齊落車-3-''

之後肥佬行番屋企-3-''

完[記住Cm]

聽日就知暑假洗吾洗番黎啦@[]@''多數都要架啦唉-.-''

成績咁差-.-''不過都希望吾洗啦^_^''

緊張爆-.-''!!

刊登時間:2008-07-10 10:24 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]