| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2008-06-30 |
今日好無聊丫-3-''
放3:45-3-
終於可以準時放學啦v333v''
一放學同豬潤番屋企-_-
諗住去日月/黃金-,-''
不過都係無去-,-
因為豬潤比佢丫媽吹番屋企-,-
我係屋企又有電腦玩-___-v''
玩到E加-,-''爽死^3^'''''
試後活動開始囉v3333333v''
正丫^_^''
無無聊聊又過了一天了/3\''
好掛住你丫傻婆<3'''
|
| 刊登時間:2008-06-30 11:29 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-06-29 |
今日同肥暉去左黃金打機-_-''
打到5:30閃水-,-
肥暉去我屋企睇碟@o@''
睇完之後佢就番屋企了-_-''
無無聊聊就過一日0,0''
聽日番學死得-_-''
星期6無番去-,-''
記住Cm-,- |
| 刊登時間:2008-06-29 08:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2008-06-28 |
今日晏番-_-所所以咁晏先打日記-,-
今日鬧鐘無嚮*搞到無去考試!吾想試升丫>3<!!!!!''
之後周源打黎*話11點西九8樓等-,-
之後丫TiM.肥佬.豬潤係海麗7仔等我-,-
我慢慢洗頭換衫-,-
跟住一齊搭車去西九-,-
一去到肥佬就沖左入去溜冰-____-''
我同丫Tim.豬潤係出面睇左好耐-,-
之後諗坐去黃金打住機等麗儀!
玩都未開始玩麗儀就話到左西九溜冰場=,=
即刻沖過去溜冰場搵佢0.0[緊張]
之後同佢講左幾句野-,-
跟住係咁行西九-__-''
之後走左去黃金搵豬潤丫tIM''
跟住同麗儀坐卡位打機
勁舞勁舞再勁舞-___-''
之後玩到3:30p.m
番溜冰場睇野=_=''
之後去左麗閣-,-
好大雨-3-!
淋雨Ing囉-_-''
不過好爽xD''
跟住番番溜冰場''
又睇野-_-''跟住佢話要夠鐘番屋企Lu-3-
跟住送佢搭地鐵-,-''
吾捨得<3''''''''
跟住番去西九溜冰!
一入去得番Sky.思樂.肥佬-,-
又係呢幾條友-,-
仲諗住佢地個班仲未走TiM-,-''
溜到無幾耐見到新仔.吳家俊.豬潤.丫TIm.肥暉.陳怡廷.李海敏*係出面睇!
跟住同SKy佢地玩捉-,-''
爽死了xP''
溜到7:30閃水
係入面我就問Sky有冇做過野?[同女神]
佢話無-,-O哂-,-''
之後本身話放棄- -''
我係咁叫佢吾好放棄吾好放棄-,-
佢比完單之後準備食野個陣.
諗通左-,-
我同佢都買左耳環送比自己條女0.0''
跟住跑上去比佢女神!
佢女神收完禮物!''[好怕羞]
之後SKy問埋佢電話-_-
成功左啦@o@''
SKy開心死-,-
跟住同成班友去食壽司*
等左勁耐-,-''[中途SkY係咁同佢女神Sms..不過要我幫佢打字-_-'']
7點幾開始等等到9點幾=_=''
我同肥暉比位佢地上去食先-,-
最晏上係我同肥暉/.\''
開始食無耐佢地個邊有位-,-
第一時間飛過去轉位0.0''
食到好飽!跟住大家夾錢比思樂買耳環比魚蛋!!!!!
之後食到11點幾''
佢地話要關鋪!
之後我地先閃-,-''
我同吳家俊.新仔.肥暉陪丫TiM拎佢丫媽部單車!
之後大家都有踩一陣-,-
笑死-___-個個踩到勁搞笑=,=''
之後回家了^_^
真的好玩丫今天!
今日我.SKy.思樂都有好大收穫^3^''
加油加油@_@''
7月12日去小攬bBQ加去沙灘玩030''[下星期再下星期6*]
去既同我講定先!''留言/Msn[[email protected]]
可以晏番屋企先好去!!!!''[一定晏番架^_^'']
完[請Cm!!!!]
最後!Pm:
肥佬AnD周源 生日超級大快樂^3^''
希望你地早D搵到岩自己既伴侣啦<33333'' |
| 刊登時間:2008-06-29 12:22 AM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 35 | »
|
|