| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008-06-27 |
今日番到學校對卷對卷再對卷-,-''
不過都好-_-
吾洗上堂
又有自修堂*
跟住放學去到訓導0.0
漢狗話我地罰完啦-,-
開心死-_____-
之後打完電話閃水-,-''
番番下屋企見到丫tIm.吳家俊.新仔*
之後一齊番屋企Lu-,-
之後丫TiM上吳家俊屋企拎書.
我係新仔樓下等佢拎書落黎.
之後加加埋埋都有十幾本-,-
之後同丫TiM去左麗閣諗住叫陳澤拎書落黎*
點知條友又吾肯聽電話!
之後去拎d書比華華*
跟住回家了-_-''
聽日溜冰Lu*******去溜個d請注意0.0''
最開心聽日見到麗儀>3<''
緊張@o@''
完[記得Cm]
|
| 刊登時間:2008-06-27 09:32 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-06-26 |
今日我.思樂.肥佬陪SkY去Mk買衫
跟住去左郎豪坊*
行左一陣!
終於搵到一間岩心水既舖頭*
不過入面D野好貴*
SkY同思樂買咋淨係-,-
佢地二個買d野加加埋埋都千幾蚊-___-''
跟住行多一陣!
搭地鐵去搵丫tIm同肥暉*
之後一齊去食壽司@o@''
3點幾食到差吾多7點-,-''
食緊個時又係到玩手機對戰xD
爽爆呀^3^''
之後陪丫TiM去拎書.
之後番屋企了-,-
完
|
| 刊登時間:2008-06-26 08:48 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 呢間學校有問題架? |
都痴痴地既呢間學校...
個天要打風你估我地想?
點解要我地星期6番學校考埋?
都吾知呢間學校係咪智障*
好彩放9:30姐!
如果吾係我一定吾番囉個日!
有撚問題既都
至於星期六溜冰個項目照常舉行!
希望個日漢狗早D放我走*
因為個日仲要去接人行街呢
今日都無咩野玩-,-
都係同差仔.肥暉.TiM打機而已-___-''
就回家了!
EnD[記得Cm] |
| 刊登時間:2008-06-25 02:21 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 35 | »
|
|