| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008-01-26 |
今日...
1點鐘同陳注倫.李子柔.陳怡延.鄭詠之一齊出左X芳
行行行...累...
鄭詠之買左隻倉鼠._.''
可愛-3-
我同陳注倫新年先去買-_-[偷養]
之後又去左旺角行....
累死了...
之後又去左西頂坐-_-''
坐到6:??
回家了-_-''
|
| 刊登時間:2008-01-26 08:01 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2008-01-25 |
話說今日...
放學比個條仆街郭Sir''留堂''話我無交罰抄-_-''
之後同佢落訓導搵-.-
吾夠十秒就搵到-_-''
閃水-v-''
番左屋企之後..
拎齊D槍-_-['
去鬼屋打WarGame''
去到成班人係到買槍..
我地成班我.小肥.梁狗.肥佬.廖龍生.何天瑞.周景新-_-''
一齊係最入面個間鬼屋玩-3-''
小肥.梁狗.周景新1tim
淨番個D同我-_-''
最入面個間鬼屋係我地地頭=.=
之後左手面個間鬼屋就係佢地地頭=.=''
之後地係天台駁火-_-''
爽= =
之後佢地入左黎-.-諗住偷襲我地=.=
好彩我聰明XD
叫佢地睇住門口=.=
之後都係頂吾住佢地既攻擊-.-
上左三樓=.=
佢地理埋左係一樓個間房到=.=''
之後我地勁掉野落去=.=''
超多真係-.-
成個門都係野-.-
之後我地勁射入去=.=
應該中左幾個-.-
之後過左小學個間玩=.=
我地係地下右手面個間房-.-
佢地係二樓=3=''
之後廖龍生走去關左道門..
怕佢地沖落黎=.=
點知呀Tim話去睇下有冇鎖到門-.-
點知真係鎖左= =
之後話吾玩住-.-
成班人係到整開道門.....
之後搞左好耐=.=
先走得番哂黎-.-
之後佢地就去洗手-.-
話怕個到有破傷風=.=
之後小肥去左華麗村叫方猛強落黎比張膠布佢=.=
之後上左方猛強屋企個條走廊個d後樓梯玩=..=
爽爆-.-
15樓至20樓=.=
超好玩-.-
中左一槍咋-3-''xddddd
之後方猛強食完飯..係樓梯玩多陣-.-
之後成班又落去買槍-_-''
之後係7樓個到玩=.=
超爽-_-''
又黑又無人-.-
係到射來射去- -'''
超爽的說=.=
之後佢地話上山玩-_-
我廢事去咁遠-.-
自己閃水先=.=''
番到屋企沖埋涼9:20
|
| 刊登時間:2008-01-25 11:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2008-01-22 |
今日....
條仆街陳潤如留鳩哂我地=.=''
但係吾記得左留陳澤安=.=''
不服a_a
之後留堂班到訓=.=
訓到5:30走得=.=
之後同廖龍生去左鬼屋個面搵佢地=.=
去到吾見人=.=
諗住走-.-
點知廖龍生話去士多搵下-.-
未入到去就見到何天瑞同陳澤安-___-''
之後佢地話佢地成班係哂西頂-.-
之後去搵佢地=.=
一去到梁狗同成班差仔[細佬]串緊=.=
笑-]]
好多友係個到-.-
我.陳澤.梁狗.肥佬.廖龍生.何天瑞.李子柔.歐詠之.陳彥君.陳怡廷.
超多人=.=
之後係西頂5:??玩到6:??
之後7:??去左鬼屋=.=
班女走哂-__-''
走淨得番我.何天瑞.陳澤.梁狗.廖龍生.肥佬
之後入到去超黑--
係入面坐左一陣=.=
之後入左小小=.=
佢地話聽到聲=.=
但係我聽吾到-.-
之後成班出番去=.=
出到去個陣-.-
望到右手面個間鬼屋入面有道白色光
我地勁照.都睇吾到有野=.=
佢地話見到個人頭a0a''
難道是..........見鬼了@[]@?
之後大家數十聲沖哂出去./..
因為我地可能....見鬼了-__-''
之後同何天瑞回家了=v= |
| 刊登時間:2008-01-22 08:58 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 35 | »
|
|