| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008-01-08 |
今日一早比懶訓豬SMS嘈醒''
之後佢叫我拎埋電話番學校-.-''
拎左番去同佢SmS''
幾經辛苦先涯到放學-v-''
之後又要番番課室''
話我地班房[污做]
之後..
番屋企...
洗埋頭,..
之後同陳澤去左鬼屋搵佢地=.=''
之後去到佢地話困左係鬼屋二樓=.=''
之後去左救佢地-v-
點知佢地玩野-v-''
之後佢地去左間房到玩[碗仙]''
諗住請鬼黎-,-''
間房又黑-.-''
之後陳澤話聽到有D女仔叫聲=.=''
成班沖左出去=.=''
陳澤就係係樓梯個面kick跌左-.-''[扭親]''
之後佢地出番黎-.-''
我地入出面個二間鬼屋=.=超黑^_^''
之後閃水-___-'
經過華麗村''
見到條[靚仔]係到望住哂..
梁狗好大聲咁講..望咩望’’
之後過左一陣..
去左點心仔買左小小野-____-''
去到馬路個陣-.-''
條友叫左二條友黎嘈我地^___^''
之後梁狗一個嘈掂哂佢地.__.''
真係笑=.=''
佢話聽日吹雞去打鳩佢地@v@''
之後同何天端.陳澤,黃金行番屋企._.''
|
| 刊登時間:2008-01-08 08:54 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2008-01-07 |
今日...
去左大球場到跑4x400''
跑左一個足球場''
之後我地Tim最快a_a''
我.陳澤.陳注.梁狗^_^''[2分40秒]跑哂''
之後呀Sir話搵D緊加強既同學去比賽a_a''
之後比逼出左去-v-''
又跑過=3=''
跑完之後''
好吾舒服''
之後嘔左-v-''
嘔完之後好番好多-v-
之後番到學校訓足成堂科學堂^__^''
之後..冇咩事Lu''
放學超多人去鬼屋a_a''
我.陳澤.陳注.肥佬.梁狗.黃金.袁家浩''
入左去最恐怖個間@v@''
第三間^_^''
好恐怖=.=''
入到去勁講[吾該謝謝]!!
入左好多次^_^''
上左天台-v-''
跟住袁家浩淆..
自己出番去鬼屋出面等我地-.-凸
之後出番黎-.-''又入番去-.-''
佢地係間房入面玩數100=.=''
話咩數到100之後會有人無啦啦講101~_~''
我同黃金係出面把風-.-''
之後佢地出黎捉左我地入去-v-''
係到講點先可以見到鬼/猛鬼
講完之後靜哂''
聽下有冇第二D呼吸聲-v-''
真係聽到小小-v-''
之後就走-V-''
去完鬼屋之後又去左Csl打左一陣機-V-''
之後同陳注倫番屋企-v-'' |
| 刊登時間:2008-01-07 09:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2008-01-06 |
今日...
三點個陣同陳注.陳澤去左鬼屋a_a''
去到好多工程師-v-''
所以影左幾張相..之後入左去個條村到行!!
其中一D相-v-''
恐怖._.
可怕嗎?

三間鬼屋@@'
._.''害怕
之後入到條村..
經過一條路.
有好多可愛的貓貓在這-V-''
超可愛-V-''


去左間士多買野食._.
坐左一陣-v-''
去番鬼屋個面睇下d人仲係吾係到- -
去到吾見哂^_^''
之後就入去lU''
超開心的說._.''
二間鬼屋入哂..
上到天台..無啦啦有隻肥貓係到-v-''
無啦啦跑出黎..
嚇到我同陳澤勁叫-v-''
之後陳注聽到叫聲就跑左上黎..
因為佢淆-v-''
吾上黎=.=''
之後上到黎又冇聲..
又嚇到我同陳澤=.=凸''
之後又影相._.''



其中一間鬼屋@@''
門口@"@



之後就閃水-v-''
同佢地去左點心仔食左小小野-v-''
之後陳注倫要走先-.-''
我同陳澤去左海麗後面個碼頭._.''
坐左一陣就走左-v-''
偷拍a_a''
._.V
|
| 刊登時間:2008-01-06 09:21 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 35 | »
|
|