| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007-12-22 |
今日....
中午個陣約左肥暉去黃金打機-__-''
2點幾打到4點幾...
之後去左石灘坐...
坐到6點幾-___-
跟住去左7仔食野=3=
之後番過石灘坐..
跟住同佢係到玩千年插
爬左上技柱到-,-''
肥暉勁係到想千年插我-.-
之後勁玩佢....
訓左係個大石到...
之後訓到7點30
準備閃人- -''
之後經過個地方見到呢個吾知咩黎既野

係到升下升下..入面吾通有人定係大風定係有.....@@?
超恐怖-______-''
有影片...想要的Msn找我- -''
之後番緊去..
勁嚇肥暉-.-
哇哇...............哇哇....哇....哇
嚇到佢仆哂街-.-''
嚇佢個陣佢千姿百態..
一路嚇佢佢一路係到唱[相依為命]
真係笑死- -
之後去到公園個陣...
佢仆低左= =

笑死-]]]]
之後佢仲係到唱歌- -''
真係好無奈-.-
|
| 刊登時間:2007-12-22 09:23 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-12-21 |
今日便服日-.-''
好On9囉...條死漢狗...
無啦啦沖狗左入黎//
同我地講廢話- -''
oN99...左尻住哂...
超撚悶囉-.-
本身放學時間係:1:30
入黎講講講...
講到3:00先放人-.-
真係膠膠膠-.-
無鳩奈...
之後番左屋企之後去黃金...
肥佬吾見左部手提..
真可憐-.-
之後回家了......8:25'' |
| 刊登時間:2007-12-21 08:22 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-12-20 |
今日番學超無聊...
沒什麼可以說-____-''
聽日-.-
正...聖誕聯歡會可以著便服-.-
最正就係呢樣-.-
聽日聖誕聯歡會之後就去番成班去番老地方玩-.-’’
聽日一定好開心-.-''
xD''''
期待明天-_____-'' |
| 刊登時間:2007-12-20 09:20 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 35 | »
|
|