[.*Bad is my life_
*當能找到真愛時-不要輕易放棄×
hoyo2007
暱稱: BadMan_*
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-____-!'
2008-08-20
2008-08-19
2008-08-18
2008-08-17
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
hoyo2007
2007 年 12 月 9 日  星期日  


2007-12-09

今日,,,,同陳注,陳澤,一齊去左馬騮山-v-''

飛的上去馬騮山-v-''

一去到見到有二隻馬騮企左係到歡迎我地-V-''

之前我地開始喂佢地食野@o@''

超好玩-0-

之後過左一陣.....

見到2隻馬騮係到扑野-V-''

超型@v@''

扑完一陣企番係到,,,,之後又扑過-0-'''''''笑死-v-

之後入到去小小我地4面8方都勁多馬騮圍住我地-v-’’

因為我地有野食--

佢地想食-3-''

要時時刻刻睇住周圍@v@''

之後入左後山個到....見到勁多馬騮-.-

玩左一陣,,,,,,

見到隻勁細隻幾狗仔...超得意-V-''

諗住過去同佢玩-3-

佢走左入去個洞到-3-

之後諗住係右手面個洞到逼佢出黎- -''

陳注好努力咁用樹枝插入去-,-

但係隻狗都仲係吾出黎- -

之後就閃- -''''

番緊出去個陣...

幾多馬騮坐哂係到- -

仲有隻馬騮bb可愛-,-

知道這位令仔是誰嗎!?

番緊屋企個陣,,,,

見到三隻狗,,,,

我地就拎樹枝玩佢地-v-''勁吠-,-

回家的路超長- -'''

累死我-3-''

刊登時間:2007-12-09 08:37 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 12 月 8 日  星期六  


2007-12-08

今日,,,,,

又到了石灘-3-

4條友,,,,我,肥暉.肥佬.肥佬細佬

去到石灘出面跳舞@@''

3條友係到跳- -''

爽-3-

之後肥佬請食野- -'''

之後肥佬.佢細佬  走左....

我同肥暉去西9買褲..

肥佬買左一條褲''

我買左一條褲加一件外套[令] 3百幾-3-''

之後走人- -

番緊屋企個陣,,,

撞到陳注,.,

佢話岩岩同肥仁.潘錦去完石灘,,,

之後同佢地二個行番屋企-V-''

完-V- [想快點到聖誕聯歡.因為可以著便服]

刊登時間:2007-12-08 10:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 12 月 8 日  星期六  


補打琴日!

今日番到學校...

準備去旅行-,-''

諗住會好好玩-3-''

點知悶到抽筋- -''

去到我淨係打籃球-V-''

BBq淨係食左小小野-0-''

超悶-,-''

之後放學,,

諗住同陳澤通頂 - -''

4條友去左石灘-,-''

玩左一陣-3-'

去左7仔食野-,-''

之後去黃金打機-3-[''

陳澤又話吾通- -'''

廢事聽日死左-,-'''

打左6個鐘@v@''

6p.m點鐘打到1a.m點鐘-v-''

之後又同黃金.陳澤去石灘-,-''

去個石灘個陣-,-''

成條街[西9]係冇人-,-

車都得幾架-,-

經過D公園個陣-,-

又黑到咩咁--

又好靜,,.超恐怖-v-

之後去到石灘入左去又出番黎..

之後就番屋企-v-''

番屋企條路仲恐怖-v-''

番到屋企- -'' 差不多三點了-v-''

累死,,,,,

 

 

 

 

刊登時間:2007-12-08 12:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]