| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007-12-09 |
今日,,,,同陳注,陳澤,一齊去左馬騮山-v-''
飛的上去馬騮山-v-''
一去到見到有二隻馬騮企左係到歡迎我地-V-'' 
之前我地開始喂佢地食野@o@''
超好玩-0- 
之後過左一陣.....
見到2隻馬騮係到扑野-V-''
超型@v@''
扑完一陣企番係到,,,,之後又扑過-0-'''''''笑死-v-
之後入到去小小我地4面8方都勁多馬騮圍住我地-v-’’
因為我地有野食--
佢地想食-3-''
要時時刻刻睇住周圍@v@''
之後入左後山個到....見到勁多馬騮-.-
玩左一陣,,,,,,
見到隻勁細隻幾狗仔...超得意-V-''
諗住過去同佢玩-3-
佢走左入去個洞到-3-
之後諗住係右手面個洞到逼佢出黎- -''
陳注好努力咁用樹枝插入去-,-
但係隻狗都仲係吾出黎- -
之後就閃- -''''
番緊出去個陣...
幾多馬騮坐哂係到- - 
仲有隻馬騮bb 可愛-,-
知道這位令仔是誰嗎!?

番緊屋企個陣,,,,
見到三隻狗,,,,
我地就拎樹枝玩佢地-v-''勁吠-,-

回家的路超長- -'''
累死我-3-''
|
| 刊登時間:2007-12-09 08:37 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-12-08 |
今日,,,,,
又到了石灘-3-
4條友,,,,我,肥暉.肥佬.肥佬細佬
去到石灘出面跳舞@@''
3條友係到跳- -''
爽-3-
之後肥佬請食野- -'''
之後肥佬.佢細佬 走左....
我同肥暉去西9買褲..
肥佬買左一條褲''
我買左一條褲加一件外套[令] 3百幾-3-''
之後走人- -
番緊屋企個陣,,,
撞到陳注,.,
佢話岩岩同肥仁.潘錦去完石灘,,,
之後同佢地二個行番屋企-V-''
完-V- [想快點到聖誕聯歡.因為可以著便服] |
| 刊登時間:2007-12-08 10:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 補打琴日! |
今日番到學校...
準備去旅行-,-''
諗住會好好玩-3-''
點知悶到抽筋- -''
去到我淨係打籃球-V-''
BBq淨係食左小小野-0-''
超悶-,-''
之後放學,,
諗住同陳澤通頂 - -''
4條友去左石灘-,-''
玩左一陣-3-'
去左7仔食野-,-''
之後去黃金打機-3-[''
陳澤又話吾通- -'''
廢事聽日死左-,-'''
打左6個鐘@v@''
6p.m點鐘打到1a.m點鐘-v-''
之後又同黃金.陳澤去石灘-,-''
去個石灘個陣-,-''
成條街[西9]係冇人-,-
車都得幾架-,-
經過D公園個陣-,-
又黑到咩咁--
又好靜,,.超恐怖-v-
之後去到石灘入左去又出番黎..
之後就番屋企-v-''
番屋企條路仲恐怖-v-''
番到屋企- -'' 差不多三點了-v-''
累死,,,,,
|
| 刊登時間:2007-12-08 12:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 35 | »
|
|