| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 幾好玩-v-'' |
今日,,,,,
去禮堂早會-v-''
勁多野講- -''''
超煩,,,,,
之後講完哂之後.....
條陳漢狗上左去話我地呢級留係到,,,,
之後話- -''
大會話好難分我地係咩年級,,,,
之後就話...
我地呢級星期五個日著哂全套體育衫番黎'''''
D高年級就可以著牛仔褲番黎....幾正
超無奈囉.....
學校咁幫D高年級\3/
痴膠花...
點解我地吾可以著牛仔褲!?
佢地著全套體育衫番黎吾得!?
學校都戇膠膠-v-''
之後,,,,
放學...
同肥暉,海,袁家,梁狗 [睇,,,陳澤]
一齊去左二樓視藝室練舞-v-
梁狗教我地跳-3-''
超好玩-3-
愛上了跳舞-3-''''''
星期四吾洗番學....我同海.肥暉. 自己去練舞-3-'''
去D小人D既地方跳-v-
番埋聽日就到星期五lu-v-''
不過最衰冇得著牛仔褲就最衰-3-
倒數第二日-v-''
|
| 刊登時間:2007-12-05 08:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 無聊的一天-3-'' |
今日一早起身番學-v-''
最憎頭果二堂--''
數學\3/
超正- -
今日上體育..
D班對C班AQA"'
陳注屈機- -''
輸左- -'''
小喇叭'''
之後放學......
係學校打波打到打鐘- -''
超正 - -
又小人-3-
正-3-''
無聊的一天-v-
倒數第二日0,0
加油加油/// |
| 刊登時間:2007-12-04 09:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 35 | »
|
|