[.*Bad is my life_
*當能找到真愛時-不要輕易放棄×
hoyo2007
暱稱: BadMan_*
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-____-!'
2008-08-20
2008-08-19
2008-08-18
2008-08-17
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
hoyo2007
2007 年 12 月 6 日  星期四  


呵- -

明天去旅行-v-''

希望不要太無聊-v-''

刊登時間:2007-12-06 09:16 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 12 月 5 日  星期三  


幾好玩-v-''

今日,,,,,

去禮堂早會-v-''

勁多野講- -''''

超煩,,,,,

之後講完哂之後.....

條陳漢狗上左去話我地呢級留係到,,,,

之後話- -''

大會話好難分我地係咩年級,,,,

之後就話...

我地呢級星期五個日著哂全套體育衫番黎'''''

D高年級就可以著牛仔褲番黎....幾正

超無奈囉.....

學校咁幫D高年級\3/

痴膠花...

點解我地吾可以著牛仔褲!?

佢地著全套體育衫番黎吾得!?

學校都戇膠膠-v-''

之後,,,,

放學...

同肥暉,海,袁家,梁狗              [睇,,,陳澤]

一齊去左二樓視藝室練舞-v-

梁狗教我地跳-3-''

超好玩-3-

愛上了跳舞-3-''''''

星期四吾洗番學....我同海.肥暉. 自己去練舞-3-'''

去D小人D既地方跳-v-

番埋聽日就到星期五lu-v-''

不過最衰冇得著牛仔褲就最衰-3-

倒數第二日-v-''

 

刊登時間:2007-12-05 08:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 12 月 4 日  星期二  


無聊的一天-3-''

今日一早起身番學-v-''

最憎頭果二堂--''

數學\3/

超正-   -

今日上體育..

D班對C班AQA"'

陳注屈機- -''

輸左- -'''

小喇叭'''

之後放學......

係學校打波打到打鐘- -''

超正 - -

又小人-3-

正-3-''

無聊的一天-v-

倒數第二日0,0

加油加油///

刊登時間:2007-12-04 09:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]