| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 悶的一天''''' |
今日超悶- -''
中文MISS冇番-3-..正...成班係到講鬼= =''
之後放學個陣...
係訓導罸企- -''
企到4:15..
走佬AQA''
之後落到籃球場...諗住打陣波- -''
點知有勁多高年級的學生在打波...
之後見咁多人就閃水- -''
番到屋企又超悶....
真係好悶- -今日''
忽傾腰\3/''
|
| 刊登時間:2007-11-30 06:48 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 今天又到了石灘^b^ |
今日放左學....
見冇野做...去左學校籃球場到打波-3-''
之後...見到好多FD子<3''
打左一陣就同幾個同學去左石灘^^'' 6點幾先去到-3-
坐左一陣-3-''佢地就話走= =''
無奈....- -
想快D到下星期五- -''因為可能去玩通頂^^
今個星期日又可能同幾條友去又一城到溜冰...[見勁舞fd子]''
正在找人中-3-'''''' |
| 刊登時間:2007-11-29 08:36 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 呵... |
呢排同幾個同學去石灘玩...
超好玩囉...6點幾7點係個到..超大風//
又小人...超豬服...呵''
下個星期五..可能同陳澤/更多同學/fd去石灘通頂
希望搵到人= =''
仲有...我同陳澤整左隻紙船''放左落海..吾沉的''呵
真係好好玩- -[石灘]''
如果想去就自己黎搵我啦AQA"'

|
| 刊登時間:2007-11-28 09:56 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | »
|
|