[.*Bad is my life_
*當能找到真愛時-不要輕易放棄×
hoyo2007
暱稱: BadMan_*
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-____-!'
2008-08-20
2008-08-19
2008-08-18
2008-08-17
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
hoyo2007
2007 年 11 月 30 日  星期五  


悶的一天'''''

今日超悶- -''

中文MISS冇番-3-..正...成班係到講鬼= =''

之後放學個陣...

係訓導罸企- -''

企到4:15..

走佬AQA''

之後落到籃球場...諗住打陣波- -''

點知有勁多高年級的學生在打波...

之後見咁多人就閃水- -''

番到屋企又超悶....

真係好悶- -今日''

忽傾腰\3/''

刊登時間:2007-11-30 06:48 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 11 月 29 日  星期四  


今天又到了石灘^b^

今日放左學....

見冇野做...去左學校籃球場到打波-3-''

之後...見到好多FD子<3''

打左一陣就同幾個同學去左石灘^^'' 6點幾先去到-3-

坐左一陣-3-''佢地就話走= =''

無奈....- -

想快D到下星期五- -''因為可能去玩通頂^^

今個星期日又可能同幾條友去又一城到溜冰...[見勁舞fd子]''

正在找人中-3-''''''

刊登時間:2007-11-29 08:36 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 11 月 28 日  星期三  


呵...

呢排同幾個同學去石灘玩...

超好玩囉...6點幾7點係個到..超大風//

又小人...超豬服...呵''

下個星期五..可能同陳澤/更多同學/fd去石灘通頂

希望搵到人= =''

仲有...我同陳澤整左隻紙船''放左落海..吾沉的''呵

真係好好玩- -[石灘]''

如果想去就自己黎搵我啦AQA"'

刊登時間:2007-11-28 09:56 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]