| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 好開心- -'' |
好野- -''
終於整番好部腦啦- -''
成個星期冇得玩了- -''可憐- -
悶到我抽筋...
成個電腦快左好多 - -''
講住呢到先...閉閉^_^'' @@
|
| 刊登時間:2007-10-21 11:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 超悶呀今日’’ |
今日叫左個FD出黎陪我買MP3[238$]
-3-''心痛-3-''
之後去左黃金個邊換美金''
換左1040$幾''[吾清楚]
之後去左黃金打左一陣機''[15$咋]
之後同FD番番我條村到''
走公園哦@@''
累死我了''>w<''
吾講-3-[ |
| 刊登時間:2007-10-15 01:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| THX..咁多位朋友'' |
今日同5個FD一早走左去黃金打左陣機''
就一齊成班去哂西九龍中心9樓到玩個d籃球機''玩個陣超累''
之後就去左玩頭D''勁正''
玩完頭D就去玩太鼓..因為我太屎''好快玩完- -''
之後玩到11點15''
就去西九龍中心對面個到食壽司''
好食好食哇....
食完之後又走左番去打機''
打左成5個鐘- -''
無奈-3-''
之後又走左番去CSL搵第2個FD''
又打左一陣機''
之後陪FD去踢波''
我冇踢過- -''
因為吾識''廢事出醜啦
踢左一陣''就閃了''
同3個FD回家的時候''
落著小小雨''
超涼快的''又有風''
一個字..爽''^^
希望日日都係咁啦-3-''
|
| 刊登時間:2007-10-13 09:07 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | »
|
|