[.*Bad is my life_
*當能找到真愛時-不要輕易放棄×
hoyo2007
暱稱: BadMan_*
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-____-!'
2008-08-20
2008-08-19
2008-08-18
2008-08-17
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
hoyo2007
2007 年 10 月 21 日  星期日  


好開心- -''

好野- -''

終於整番好部腦啦- -''

成個星期冇得玩了- -''可憐- -

悶到我抽筋...

成個電腦快左好多 - -''

講住呢到先...閉閉^_^''@@

 

刊登時間:2007-10-21 11:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 10 月 15 日  星期一  


超悶呀今日’’

今日叫左個FD出黎陪我買MP3[238$]

-3-''心痛-3-''

之後去左黃金個邊換美金''

換左1040$幾''[吾清楚]

之後去左黃金打左一陣機''[15$咋]

之後同FD番番我條村到''

走公園哦@@''

累死我了''>w<''

吾講-3-[

刊登時間:2007-10-15 01:06 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 10 月 13 日  星期六  


THX..咁多位朋友''

今日同5個FD一早走左去黃金打左陣機''

就一齊成班去哂西九龍中心9樓到玩個d籃球機''玩個陣超累''

之後就去左玩頭D''勁正''

玩完頭D就去玩太鼓..因為我太屎''好快玩完- -''

之後玩到11點15''

就去西九龍中心對面個到食壽司''

好食好食哇....

食完之後又走左番去打機''

打左成5個鐘- -''

無奈-3-''

之後又走左番去CSL搵第2個FD''

又打左一陣機''

之後陪FD去踢波''

我冇踢過- -''

因為吾識''廢事出醜啦

踢左一陣''就閃了''

同3個FD回家的時候''

落著小小雨''

超涼快的''又有風''

一個字..爽''^^

希望日日都係咁啦-3-''

 

刊登時間:2007-10-13 09:07 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]