| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 哇...超好睇-v-'' |
今日同肥佬,陳澤一齊去左石灘坐-v-''
之後去左7仔食野...
食完之後..
同陳澤番屋企個陣-0-''
經過富昌.....
見到成大班人- -
沖哂出馬路圍嘔幾條友-v-
之後..
又入番去入面打- -
勁好睇 
之後班友右手面...
又有成班女圍住一條女- -
打緊條女- -'''
超好睇-3-
之後番緊屋企個陣....
見到架警車去個到...
之後我冇理-3-
番到海麗...
又見到4條巴士司機係到嘈-3-
講到超大聲-V-
係到講[oN9,屌你老母,痴撚線- -]
笑-3-''''''''
點解今日咁多人嘈,打架-v-''
無奈-v-''
倒數第4日AQA'''加油加油
|
| 刊登時間:2007-12-03 08:34 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 今天比昨天還要悶-v-'' |
今日超無聊...
係屋企打機- -''
打到1點30''
去左樓下打籃球-v-''
打到超累-3-
之後陳注黎左''
同條細佬仔P佢一個....
打左一陣呀海又黎埋- -''
之後2打2''
我同陳注一TIM''
p呀海同條細佬- -
輸左- -
之後打到咁上下- -
落左7仔買野飲....
之後去公園坐左一陣- -
坐到6點幾...
就閃人lv//
超悶的一天\3/''
倒數第5天''
|
| 刊登時間:2007-12-02 11:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 今天很悶-v-'' |
今日..一早起身打機-.-''
打到2點幾.....肥佬叫我地去網吧搵佢-,-''
之後同埋陳注一齊去左CsL搵佢''''
搵到佢之後....
去左嶺南到打波-,-'''
同條KaI子打波-,-''
真係好搞笑-3-
之後就去番CsL打機....
玩到6點幾就走人-,-''''''
今天真悶哦-,-'''
明天[可能]去找肥佬的女朋友唷AQA"'
快點到星期五~_~''
因為去旅行-]
燒野食AQA''
倒數....
差6日'' 加油加油 |
| 刊登時間:2007-12-01 09:25 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | »
|
|