[.*Bad is my life_
*當能找到真愛時-不要輕易放棄×
hoyo2007
暱稱: BadMan_*
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-____-!'
2008-08-20
2008-08-19
2008-08-18
2008-08-17
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
hoyo2007
2008 年 1 月 2 日  星期三  


2008-01-02

今日....

超悶的說-v-''

三點同陳澤去左西九對面食壽司-v-

美味a_a''

三點幾食到五點幾-.-飽到爆-\/-''

去左幸福村到行!

之後又去左大球場到坐a_a''

之後就閃水-v-''

比張相你地估下係邊個-v-''

a_a''估下邊個黎-v-''

好凶._.''

好CooL丫a_a''

刊登時間:2008-01-02 08:56 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 1 月 1 日  星期二  


2008-01-01

補打琴日!!!

早上又係好無聊咁係屋企打機/訓教!!!

之後....去到4點幾肥佬叫我去黃金打機-.-''

去到黃金打左2個鐘佢就話要走-.-''

之後...

我自己一個行去富昌!!''

去到陳注樓下個陣-.-''

咁岩陳慧敏又打左過黎=.=''

就坐係佢樓下到同佢傾一陣=.=''

之後番屋企-3-''

屋企打邊爐...

不過吾多想食=.='

之後訓左係到..

等到8:30''

就同陳澤去奧海城搵陳怡.李海.鄭永..仲有好多個-.-''

之後去到奧海城見到個個咩咩邁向2008''

吾知電視係咪現場直播呢-.-''

好多人-.-''

之後佢地話行去Mk搭地鐵尖咀-.-''

去緊既途中...

偷拍左好多張相A_A''

廢事放上黎A_A''

比人罵就吾好啦a_a''

想要既Msn問我拎-.-''

猜猜他是誰a_a''

去到尖咀之後...

超多人-.-''

成條街都係人-.-''想行一步都難-.-

11:25企到12:05= =''

超累..又逼喎-.-''

跟住無啦啦有條醉貓...勁逼我地-.-''[外國人]超高個隻...高陳注成個頭-.-''

之後過左一陣-.-

個香港人[肥仔]話外國人摸佢女朋友吾知邊到-.-

一個樽車埋去佢個頭到-v-''

爆江-.-''成番面都係血~_~''

之後係到隻揪-.-''

真係好好睇-v-''

打完之後佢地上左差館!'

陳澤比人推左出去A_A''

之後數10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 ''個陣時先hI架嗎-v-''

之後D人又跳舞又大叫-,-''

膠=.=

 

 

 

刊登時間:2008-01-01 12:37 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 12 月 31 日  星期一  


2007-12-31

補打琴日...

一日係屋企悶到爆-.-

去到6:30''

同陳注去左銅鑼灣世貿中心

睇勁舞個個吾知咩咩咩-.-

好多令女a_a''

仲有idoi男女頭三名上台拎獎..

超令女/仔a_a''

佢地一拎完獎陳注就話老母吹..要閃=.=

凸凸凸

睇到10:05就要走/.\''

事關呢日太多人係個到-v-''

影左好小相咋-V-''

好想睇多陣-.-''

仲有6個公會比賽都未睇就要走=.=

凸-.-

刊登時間:2007-12-31 12:47 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]