| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007-12-14 |
今日....同肥暉去左黃金打機-__-''
之後...打緊個陣,,,陳澤同陳注黎左''
打左一陣,,係黃金食埋野-3-''之後就向馬騮山出發-__-''
去到之後,,,,
竟然得一隻馬騮!!!!
之後,,,,周圍行,,,,
落左水霸個到@@''
無野睇,,,不過超多馬騮屎-____-''
之後...我地諗住爬山!''
之後放左d花生同野飲係個水箱後面,,,,
之後爬山爬左一陣,,,,
無啦啦D馬騮死番哂出黎-____-無奈
之後我叫陳澤睇下D花生同野飲有冇比佢地拎左-_-''
點知都係拎哂...-__-凸
緊住好無奈咁番去最多馬騮個邊玩-.-''
見到隻馬騮勁大奶0.0''

跟住....成班友係到勁兇d馬騮,,,d馬騮勁大反應-.-''笑-]]]]
肥暉超淆-____-'''
之後又見到有隻馬騮屎忽個位冇左比毛@@''

真係好搞笑-____-''
呢次黎馬騮山好玩過上次超多-.-''
吾知聽日會吾會更好玩呢!?
之後...準備搵的士坐個陣...
經過油站,,,買左野飲-___-''
之後...陳澤掛住睇住我有冇整佢....
前面有支柱都吾知....
成個人撞左埋去....
之後灘左係個撞欄>..
笑柒死禾......................
超搞笑-.-''
之後就大家散Ben''
聽日又去LU'''
真係正-_____-''
|
| 刊登時間:2007-12-14 08:48 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-12-13 |
今日-.-''
諗住..放學去跳舞-3-''
點知都係無去-____-''
因為吾多想去-3- 勁多人吾去囉-3-
之後同陳澤去左黃金-3-''
一去到見到傻沈同虧佬-.-[玩緊信長]
之後搵位-3-
冇令位-v- 凸
玩到4點幾....
回家了,,,
去到屋企樓下租左二隻DVD''
睇左一隻-,-
仲有一隻未睇-3-''
很累...不打了-3-
想知道直接在MsN問我-v-''[[email protected]]
|
| 刊登時間:2007-12-13 01:01 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-12-10 |
今日.....好悶-.-
本身諗住放學跳舞''
點知個Miss又話要睇留堂班-.-
無奈-.-
之後係學校到打籃球-.-''
之後同呀海..陳澤番屋企-.-''
之後就係屋企睇dvd-.-''
超悶-.- |
| 刊登時間:2007-12-10 10:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 35 | »
|
|