| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007-12-19 |
今日...
週會個陣我地班好好傾-___-''
勁好笑-.-
成班係到傾聖誕聯歡個日食咩,玩咩,同邊個可以著便服..''
總之就真係好開心aND溫馨''xD''
放學去左籃球場睇人地打籃球友誼賽!
之後同陳注上左二樓睇梁狗跳舞...
佢勁要我跳囉= =''
個陣超多人-.-''
又有f1又有f2既李子柔,仲有個歐穎之...
叫我點跳呀...想我比佢地笑!~?
之後....陳注同肥佬係到拎支棍玩-.-''
黃sIr無啦啦上左黎..捉左佢地二個-___-''
笑-]]]
之後係籃球場等左佢地一陣..
見未落黎..就同呀海.黃金走左lU''
|
| 刊登時間:2007-12-19 09:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-12-18 |
今日....
又係一樣...番學等放學-v-''
番到學校-.-''''
超無聊的說-3-''
二隻手超酸痛-.-'''
打吾到波= =''
星期五可能去番老地方-.-''
聽日放學就去跳舞-___-''
番埋星期五吾洗番真係開心xD'
|
| 刊登時間:2007-12-18 11:20 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-12-17 |
好無聊咁就過左一日-v-''
今日...
我以為吾係校服儀容週,,,
點知番到去仲見到有校服儀容檢查-.-
真係吾好彩-3-''
著左旋物....冇人知xD....但係比牙Sir'捉左對鞋-.- [太花]
之後叫定人地幫我抄地先xD-____-''
去到校服儀容留堂班-.-''
直接比牙Sir''
佢問我呢張野係邊到拎出黎-.-
我就話小息抄定先-.-
牙Sir話冇得抄定先-.-''''''無奈''
要我坐到4:30''-___-凸
之後落到籃球場見冇人打波就閃水=____=''累
|
| 刊登時間:2007-12-17 09:21 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 35 | »
|
|