| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008-06-24 |
今日放9:30a.m
但係要11:30a.m先走得囉
病緊都要係訓導坐
一放學撞到新仔
跟住走左去買M記-v-''
之後拎番屋企食*
之後打比肥暉.呀tIM.差仔''
點知丫TiM同肥暉都係吳家俊屋企*ooo*''
之後差仔就黎左我屋企先=v=''
之後等差仔等左差吾多成個鐘-,-''
之後叫佢地係7仔等-____-'
之後搭地鐵去搵華華
跟住又打機.......
之後玩到6:15p.m走Lu-,-
完[請Cm]
|
| 刊登時間:2008-06-24 08:47 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-06-23 |
今日放學即刻走得*
之後肥佬買左野上我屋企食''
跟住又走左去黃金-____-''
去到見到呀狗.肥暉.丫TiM.黃金.
之後搵位都搵左幾個指-,-
2點幾玩到4點幾無玩-_-
Because[悶]**
坐左去呀TiM同黃金中間-,-''
坐到6點幾本身話諗坐去賣書*
不過都係太晏''
無去到.....
去到富昌食野*之後去公園坐左陣[聽歌InG]**
之後番屋企-,-
無無聊聊又過一日*O*''
聽日去賣書***
去既/比書我既Add我Msn/留言[[email protected]] |
| 刊登時間:2008-06-23 08:47 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-06-22 |
今日中午同肥暉去左賣書*
搵左好耐!D書又重*
終於比我搵到間啦*3*
一放哂D書上去-,-
條令女就問我地做吾做呢份工
跟住咪話做囉-___-
條令女講左好多野比我同暉知*[儲夠400本有2000$收]
跟住放左幾本比佢都有160$ *vv*''
彈性番工時間[中意番就番*]
下個星期再拎書比佢*
起碼有200$↑[多謝咁多位好同學幫助^333^'']
拎完錢之後去左打機-v-
特別感謝比書我既:sKy.新仔.吳家俊.陳怡廷.梁國榮.丫Tim.丫Joe.差仔[多謝咁多位^^'']
如果有人想比書我*
Add我mSN/留言[[email protected]]
Thx大家^^
|
| 刊登時間:2008-06-22 09:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 35 | »
|
|