今日真係雙起臨門,第一次返工請病假,第一次自己寫日記,希望唔好三分鐘熱度啦,都係多得 Akimmi 好介紹先有動力整,我係度諗如果第日退休果陣睇返以前d 傻野一定好有意思呢!距離417 仲有26日 !加油呀!同自己有個交代,義無反顧為理想努力,唔可以再衰比人睇!
係呀!!乖孩子要早睡早起麻!!^^