今日成日本來都冇乜特別野,返去訓練,唉!不過呢排游得慢左同埋好快冇力,游一百米都要1"44(超慢)可能夜晚打機打得夜冇精神啦~真係要改善下呢個壞習慣!
今晚返屋企特登早d 落車散下步,原來一個人花少少時間靜低散下心真係反醒到好多野!加上返到屋企睇埋曾志偉做主角果套向世界出發(汶萊)!!佢都講得幾岩,點解要背住咁多包袱,點解做人要咁執著比咁多野鎖住自己,點解唔可以隨心所欲放開d 呢!另外我發現在我一直以來都接受左而唔覺得存左o既缺點!就係睇唔起人!原來少少野都可以另我損失好多野!例如小學果陣我睇唔起個好朋友笑佢肥笑佢窮整喊過佢好多次我知佢一定好傷心,唉搞到而家再沒有聯絡了。之後上到中學由屯門搬去天水圍,因為睇唔起天水圍d 學校,考到都唔讀!搞到晨咁早起身白白塔左五年輕鐵。之後到出黎做野之後,覺得以前成日一齊玩班死黨成日冇所事事,讀又唔讀又唔搵野做,同埋有乜野大小時宜都係我一個人幫到準,到我有少少 野想搵人傾訴果陣就愛理不理咁,!之後我開始疏遠佢地,遲d係街見面都可能辨唔識!其實都唔只呢d 近排都有d 朋友都係因為我呢個缺點同我疏離左!!我而家係度諗好彩而家發現得仲早,失去左可以重新搵過!!唔係到遲d 真係接受左改唔到果陣真係最心痛時,後悔太遲!!
|