決定左了!平日入去長沙到住當過下獨立生活,放假先返屋企住,日日有ot 正!!不過今朝遲到呀!!又唔記得大欖隨道轉車。最衰就係去左大窩口地鐵站,猶豫塔唔塔好!結果等左十分鐘,最後都係塔東涌線!!就係呢十分鐘,搞到我塔唔到班車而遲到!真係禍不單行。計一計呢十五分鐘真係損失左成$45 蚊!shit....下次真係要打醒十二分精神!!要努力搵錢!