自從NBA同世杯完左後,人生又少左一样野....連做運動的衝動都無埋...雖則一直都無咩衝動~~
但係天氣咁熱,無論打波跑步都係好吾掂,遊水曬,碌拎同篤波貴而且運動量細,結果...小弟乖乖地打機,睇電影同埋訓教....你說怎么办~~
下周同強,民,輝,春,安佢地去水上樂園玩,由於未去過,所以滿心期待....希望到戈日天氣可以乖D,間中有雲就最好喇...話時話,我的泳鏡同埋泳孖煙通去左邊呢???失散已久,必須積極爭取重逄!!!!!否則,只能另觅新歡~~~V_V
對酒當歌,人生幾何~近排睇完三國,係度諗,係咪因為曹操呢句野,所以D人去唱K要飲酒先HAPPY既呢??諗起唱K,小弟都係十萬九千七咁多分鐘無唱K了...就因為M-UNION被封,唱吾到平K...支黑牌放左幾個月都未有機會飲...V_V
|