小吉吉~
小弟第一個BLOG...請各位多多包涵!!!!
iamcool
暱稱: 小小的宇宙
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« November 2017 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2010-09-19
狗狗跳橋...
2010-07-29
2010-07-21
又荷...
文章分類
全部 (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 36
今日人氣: 0
累積人氣: 492
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 15 日  星期四   晴天


2010-07-15 分類: 未分類

自從NBA同世杯完左後,人生又少左一样野....連做運動的衝動都無埋...雖則一直都無咩衝動~~

但係天氣咁熱,無論打波跑步都係好吾掂,遊水曬,碌拎同篤波貴而且運動量細,結果...小弟乖乖地打機,睇電影同埋訓教....你說怎么办~~

下周同強,民,輝,春,安佢地去水上樂園玩,由於未去過,所以滿心期待....希望到戈日天氣可以乖D,間中有雲就最好喇...話時話,我的泳鏡同埋泳孖煙通去左邊呢???失散已久,必須積極爭取重逄!!!!!否則,只能另觅新歡~~~V_V

對酒當歌,人生幾何~近排睇完三國,係度諗,係咪因為曹操呢句野,所以D人去唱K要飲酒先HAPPY既呢??諗起唱K,小弟都係十萬九千七咁多分鐘無唱K了...就因為M-UNION被封,唱吾到平K...支黑牌放左幾個月都未有機會飲...V_V

 






訪客留言 (返回 iamcool 的日誌)


iamcool 於 2010-07-16 11:41 PM 發表:
嗚...好悶囉~~無咩野玩...
水上樂園麻...要出師有名既呢...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tomyppk 於 2010-07-16 10:53 PM 發表:
阿明好多野搞0.0
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LisaBaby 於 2010-07-16 01:13 PM 發表:
我又要去水上樂園....''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hou19ac 於 2010-07-16 12:47 PM 發表:
提議工青搞水上樂園之旅=3=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ChAO_2 於 2010-07-16 12:26 PM 發表:
有室內泳池ga ma'
去水上樂園甘正..>V<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lov_nm7 於 2010-07-16 12:31 AM 發表:
天氣這麼熱~呆在家就最舒服了~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]