小吉吉~
小弟第一個BLOG...請各位多多包涵!!!!
iamcool
暱稱: 小小的宇宙
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2010-09-19
狗狗跳橋...
2010-07-29
2010-07-21
又荷...
文章分類
全部 (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 36
今日人氣: 1
累積人氣: 478
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 29 日  星期四   雷雨


2010-07-29 分類: 未分類

近排比較懶,去完水上樂園後都吾得閑寫BLOG...補番先...

說話小弟7月25號去水上樂園玩既,咁有咩好玩呢?去完之係有以下幾點感想.

1.入場吾平,門票$180,租LOG架$20,租孖水泡$40,中午飯$25+,有D GAME有水泡好玩D,吾可以帶野食入去,所以,要在入邊食...

2.周日是超級多人的,水上樂園同長隆個遊樂場吾,水上樂園少GAME,所以,人多既時侯,佢D GAME排隊既時間,間直係屝疑所思,由於班友仔係無耐性排隊既,所以,當日只係排左一個GAME,就係好高既滑梯,好正架~咁你會問,其他時間做咩?就係玩水泡喇...有人工浪可以任玩...HAHAHA....晒到甩皮...

所以...小弟決定再擇日,搵閑日再去一次,現誠招伙伴同行,有興趣就留言啦...

其實次次同戈班友仔出去玩都會預到突發野,今次都吾例外,例如:

1.BOOK左24號既酒店房,因為迟到,過左保留期,所以,要夜晚十點幾再搵酒店,咁其實小弟係一早知道有保留期問題,不過估吾到過左時間就咁快被人住左...好采都被我地搵到第二間酒店,不過貴LO....

2.回程搭吾到車,我地來往廣州,一直都很熟悉既暨大站,竟然7點50分就關左,而我地8點先到,喇....平時佢係9點仲有車既....結果要即克截的士,趕去市車站塔尾班車,有驚無險地番到澳門,...呢個故事教訓我地,無論有幾熟,都要CHECK清楚D.咁其實小弟之前己經睇過番禺車站係8點10分有尾班車到拱北既,不過,大家都比較鐘意到熟悉的地方搭,本人也是,HAHA






訪客留言 (返回 iamcool 的日誌)


hou19ac 於 2010-07-29 07:35 PM 發表:
好正下BO=3=~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

幾好架,好想少人既時侯玩一次~
Posted at 2010-07-31 02:34 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ChAO_2 於 2010-07-29 04:41 PM 發表:
有興趣先可以留言!?0.0
玩得甘爽XD'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HAHA,我UP下咋播~
係OK架,不過貴了點...
Posted at 2010-07-31 02:35 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]