上個星期因為有個颱風仔吹過,以為會吹黎,點知吹走左,搞到個廣州一天團延期到本周六...好景不常,又黎一個颱風,真無奈,不過听講今次個台風係周四就吹正,所以要求神拜佛,望佢快黎快去了...如果吾係..我個水上樂園之旅又泡湯了...不過事還是要照做,BOOK房,搵水上樂園有咩正GAME,搵地圖等等....搞到現在想打風都照去添....唉>_<
嫲嫲今日返左鄉下LU...因為公公病左,所以提早左返,好擔心公公添....又挂住佢添,而且公公性格好搞笑,係我地孫仔心中拥有極其崇高既地位,所以答應左下次一定要返去過年,我好鐘意我阿媽戈便既親威架,因為公公的兄弟性格都好無呢頭,可以與小丸子爺爺或小新爺爺爭一日長短....
|