今日係初中生涯入面~最後一日全班咁齊人一齊上堂~~
朝早同平時無咩分別~不過愈接近放學~個感覺就愈唔同~~
心情變得好重....有d唔捨得既感覺~係學期初我係好想今年快d過~
但係到左依家呢個時候,,,,我比較想番到去學期初.......
由其係食飯果陣..大家都嗌:各位大家最後一齊食飯......
真係有ddddd咁多傷感...因為都叫相處左3年時間..
唔係短........
因為今次考試我冇咩信心.....我諗過如果升唔到4D班~我就會轉校~~
轉去邊都好~我一定要讀到我既目標理科~~
放學係學校小食部度溫左陣書~~就走人
番到屋企唔見小兒on~~就等喇~~等到8點幾~見到佢on~~
又激嬲左佢~~唉.............冇一日自己唔激嬲佢~~
(那人給我的傷口........何時才能痊癒...我發覺對小兒很不公平.......)
|