今日番學果陣~周表姐拎左幾張佢幫我寫既溫習紙俾我~
都幾有用~~今日上堂都痴晒線成班人~~食飯果陣落左去110搵miss ho補科學~~
之後放學就留左係小食部度同貓姐~心姐~小朋友~矮仔~阿烈~燒賣~薯仔~幾個人係度溫書~~
一路溫到6點到喇~就同薯仔.矮仔.燒賣去搭的士番天恆~~一番到屋企~成身汗~沖左個靚涼~
就入房開冷氣~~上msn唔見小兒on~~~等左陣喇~見佢on喇~~
之後講佢知~我要去個夏令營~~又搞到佢唔開心~~
因為大大話話去14日~~14日都冇得見囉-3-~
係人都傷心喇~~之後佢唔開心off左~~到左差唔多11點先on番~
但係家姐果陣又用我部電腦上網睇個夏令營既資料~~唉~~~~成日阻住晒.......
|