琴日行街行到好累,爬上張床度即刻訓著左。
今朝7點被鬧鐘吵醒,好耐冇聽過鬧鐘響。非常不願地落床,阿媽懶得整食餐,俾$$我落街買麵包。XDD"落到街,好凍牙><"
8點開始賣旗,都唔知去邊度賣好。銀座都幾多人,好多中年女士跳舞。=口="不過佢地都好慷慨,都肯買旗。亦有外國人,俾$20...好有$$,不如唔好擺落旗袋,俾我算了。XDD"也有從新加坡來的人,講普通話,俾新加坡幣,無所謂啦,係錢就得架啦。最好都係小朋友,主動走過來買旗^^~好愛呢!!我最怕就是死飛仔,心術不正。不知何解,他們主動走過來買旗...被小藍天封為【少男殺手】,我不認牙。【少男殺手,大小通吃。有殺錯,冇放過。】去左頌富商場兜個圈,M記食塊薯餅...好味。賣多陣,交袋。地點搵到,要搵個入口係件難事。口係耀道門口,累到唔想行番出去。唔想行都要行啦,行左1粒鐘先返到屋企。2:00到屋企,食LUNCH。2:30開始訓覺,2粒鐘後醒,練琴。
|