2011 年 6 月 14 日 星期二  |
| 2011-06-14 返學日記@@ |
分類: 返學日記=] |
今日,
考英文@@
第1節考Reading&Usage@@
吾有D識做,
有D唔識做唄@3@
第2節考Writing@@
比左1個鐘15分鐘吾地- -
吾半個鐘就做完鳥-0-
Orz~~~
10:30放鳥~~~
到左4:00
被小芹叫落街鳥@@
抄地理-0-
其實響到傾計x]
之後到左4:30
同小芹補習去鳥x]
比補習老師話我遲到-3-
之後我話返佢,
你都有幾次遲到啦-3-
膠滴\^/!!
小芹話吾補習巧巧笑@v@b
因為吾成日同補習老師鬧交xP
補習老師話吾呃唔到佢-3-
之後我話
地下有小強@@
佢話
真架@@?!係邊@@?!
唔知大家記唔記得小芹都驚小強滴呢a0a??
小芹聽到後,
吾見到佢想叫滴樣子xD
之後吾滴補習老師坐唔定- -
小芹話佢巧似馬嬲XD
吾都覺XD
吾笑鳥XD
朕溫地理溫傻鳥XD
吾滴平均分要合格(火^火)
因為有人話
如果朕滴平均分合格滴話就請吾睇戲哇XD
所以!!
吾要合格滴(火^火)!!
不要阻朕(火^火)!!
如果不合格滴話就不請鳥/_\
不過還是會跟吾睇戲a0a!!
哥哥多謝汝喔a0a!!
巧鳥T3T
打到這
要溫豬鳥T3T
掰~~~
~END~
|
| 小孩出生時間:$:2011-06-14 08:40 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 6 月 10 日 星期五  |
| 2011-06-10 返學日記-v- |
分類: 返學日記=] |
今日,
考I.S-v-
除畫圖外,
全不識-v-
9:15放- -
8:00返黎考個試就走- -
都唔知返黎做乜-v-
之後就拉左黎琪琪去打電話-v-
之後又拉左佢去搵Miss.Chow-v-
講左好多野-v-
走Lu-3-
到左canteen,
唔見小芹同王子@@?!
我同黎琪琪都已為佢地走左-3-
咁我地咪都一齊走囉-3-
黎琪琪行上面,
我行下面,
行左小小...
到瑪莉諾門口落d
我望去後面...
小芹同王子@@?!
原來佢地未走的- -
我問佢地
岩岩係canteen唔見你地既- -??
佢地話等左好耐我地都未落黎就去左廁所搵我-v-
Orz~~~
因為我呢段時間都會去廁所的- -
Orz~~~
咁咪一齊走囉- -
先去扭yes cardsa_a
我得5蚊-v-
就扭5蚊-v-
我扭左兩蚊之後冇扭-v-
之後小芹扭-v-
冇用的-,-
之後到王子扭- -
楊丞琳哇!!
我同王子講
3蚊!比我!!
成交了=v= v
我們太傻的歌詞>v<
之後再同小芹去左m記坐-v-
玩對聯a_a
超好玩的說a_a
玩到10:55- -
走-3-
各行各路了T.T
不過等陣仲會見a_a
今日我補4:25
小芹補5:30-3-
我就去先啦
(去先- -真陰公- -)
到左5:30
小芹來了a_a
仲著住校服- -
Orz~~~
補習老師同我溫英文@@
問我英文老師係邊個
我話
肥雞XD
小芹聽到都笑鳥XD
之後改返Miss.LiangXD
補習老師話梁雞XD
笑鳥XD
最後約幾點鳥
星期二的4:30@@
小芹都問佢果個補習老師
星期二4:30得唔得哇??
XD
我會記住這一世的記憶,因為我識到個世上最好的人=]
~END~ |
| 小孩出生時間:$:2011-06-10 06:37 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 88 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|