不過是一個
           很想幸福的人
2011 年 6 月 14 日  星期二   晴天


2011-06-14 返學日記@@ 分類: 返學日記=]

今日,

考英文@@

第1節考Reading&Usage@@

吾有D識做,

有D唔識做唄@3@

第2節考Writing@@

比左1個鐘15分鐘吾地- -

吾半個鐘就做完鳥-0-

Orz~~~

10:30放鳥~~~

 到左4:00

被小芹叫落街鳥@@

抄地理-0-

其實響到傾計x]

之後到左4:30

同小芹補習去鳥x]

比補習老師話我遲到-3-

之後我話返佢,

你都有幾次遲到啦-3-

膠滴\^/!!

小芹話吾補習巧巧笑@v@b

因為吾成日同補習老師鬧交xP

補習老師話吾呃唔到佢-3-

之後我話

地下有小強@@

佢話

真架@@?!係邊@@?!

唔知大家記唔記得小芹都驚小強滴呢a0a??

小芹聽到後,

吾見到佢想叫滴樣子xD

之後吾滴補習老師坐唔定- -

小芹話佢巧似馬嬲XD

吾都覺XD

吾笑鳥XD

朕溫地理溫傻鳥XD

吾滴平均分要合格(火^火)

因為有人話

如果朕滴平均分合格滴話就請吾睇戲哇XD

所以!!

吾要合格滴(火^火)!!

不要阻朕(火^火)!!

如果不合格滴話就不請鳥/_\

不過還是會跟吾睇戲a0a!!

哥哥多謝汝喔a0a!!

巧鳥T3T

打到這

要溫豬鳥T3T

掰~~~

~END~

小孩出生時間:$:2011-06-14 08:40 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2011 年 6 月 10 日  星期五   晴天


2011-06-10 返學日記-v- 分類: 返學日記=]

今日,

考I.S-v-

除畫圖外,

全不識-v-

9:15放- -

8:00返黎考個試就走- -

都唔知返黎做乜-v-

之後就拉左黎琪琪去打電話-v-

之後又拉左佢去搵Miss.Chow-v-

講左好多野-v-

走Lu-3-

到左canteen,

唔見小芹同王子@@?!

我同黎琪琪都已為佢地走左-3-

咁我地咪都一齊走囉-3-

黎琪琪行上面,

我行下面,

行左小小...

到瑪莉諾門口落d

我望去後面...

小芹同王子@@?!

原來佢地未走的- -

我問佢地

岩岩係canteen唔見你地既- -??

佢地話等左好耐我地都未落黎就去左廁所搵我-v-

Orz~~~

因為我呢段時間都會去廁所的- -

Orz~~~

咁咪一齊走囉- -

先去扭yes cardsa_a

我得5蚊-v-

就扭5蚊-v-

我扭左兩蚊之後冇扭-v-

之後小芹扭-v-

冇用的-,-

之後到王子扭- -

楊丞琳哇!!

我同王子講

3蚊!比我!!

成交了=v= v

我們太傻的歌詞>v<

之後再同小芹去左m記坐-v-

玩對聯a_a

超好玩的說a_a

玩到10:55- -

走-3-

各行各路了T.T

不過等陣仲會見a_a

今日我補4:25

小芹補5:30-3-

我就去先啦

(去先- -真陰公- -)

到左5:30

小芹來了a_a

仲著住校服- -

Orz~~~

補習老師同我溫英文@@

問我英文老師係邊個

我話

肥雞XD

小芹聽到都笑鳥XD

之後改返Miss.LiangXD

補習老師話梁雞XD

笑鳥XD

最後約幾點鳥

星期二的4:30@@

小芹都問佢果個補習老師

星期二4:30得唔得哇??

XD

我會記住這一世的記憶,因為我識到個世上最好的人=]

~END~

小孩出生時間:$:2011-06-10 06:37 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


icey0718
暱稱: WongSuet
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客