2011 年 5 月 22 日 星期日  |
| 2011-05-22 出街日記):sosad |
分類: 出街日記=] |
Today,
is the worst day
of this month):
今日,
同左蕉,沂,,彬,芹,囡睇戲
睇魔盜王(:
sog00d
but 唔知佢講乜):
sobad):
睇完去左冒險,
修緊):
sosad):
之後去左藍田冒險(:
扭yes~
有楊丞琳
sog00d(:
Then,
行返屋企):
一開頭後悔唔搭車):
sobad):
Then,
同人傾電話(:
sog00d(:
Then...
bye!
~END~
|
| 小孩出生時間:$:2011-05-22 07:21 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 5 月 21 日 星期六  |
| 2011-05-21 出街日記;p |
分類: 出街日記=] |
今朝,
去m記補習-3-
10:30補到11:30;p
小左half hour;p
g00d~~~
之後G晴打黎先知今日小學遊藝會演-,-"
之後去左;P
雞雞吖>w<
佢唔比我玩佢.3.
令仔左w0w~~~
可愛左w0w>w<
我愛你多左>w< v
諗住走果陣落雨啊!!
小-3-
冇姐姐.3.(雨傘-,-)
跟人走=v= v
(唔係佬-.-")
等左n耐...
有taxi啦~~~
去鯉魚門-.-"
去左PE館;P
冇場!
閃!
有個男仔去左女廁xD
冇人驚訝-0-
人妖一名~.~
唔識返屋企-3-
問人點去地鐵站-3-
行左N耐...
到啦=v= v
覺得自己好醒=v= v
返到屋企
好攰/____\
我要沖涼啦;P
掰~~~
~END~ |
| 小孩出生時間:$:2011-05-21 06:49 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 88 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|