不過是一個
           很想幸福的人
2011 年 7 月 9 日  星期六   晴天


2011-07-09 出街日記@~@ 分類: 出街日記=]

今日,

同王子同勻勻番教會-33-

我同勻勻約9:45

佢9:30到囉咩事-0-

仲要次次都係咁~_~

之後去左M記食早餐;P

之後就去左APM同王子去-33-

因為我同勻勻都唔識去-33-

之後就去搵王子啦,

之後有多個女仔黎,

佢叫VIPxD

婷婷=)

佢好好笑xD

呂中滴=_=

到左之後先知

原來黎既全部都係呂中既-_-"

連工作人員都係囉咩事-_-"

之後就玩遊戲先,

玩-.-

超無聊滴說~_~

之後唱詩歌0v0

帶唱果個唱歌超好聽,超高音囉咩事-_-"

唱完之後就講道,

講完之後就討論,

本身係要討論岩岩講道果d野-_-"

但係..........

我地係到傾八掛野囉咩事-_-"

(老師滴a_a我係唔會講比你地聽滴-33-)

傾完-33-

走-33-

同勻勻去左APM等小芹-33-

等左陣-33-

勻勻話要走-33-

咁咪走囉-33-

之後我繞左個圈再次番黎地鐵站.口."

途中我仲要玩左陣千秋.口."

同小芹去左旺角買3-33-

之前我係馬鞍山睇中左件3,

狗仔牌0v0

mum話旺角有-33-

咁咪去左旺角囉-33-

到左旺角,

行左陣.........

再次迷路=口="

打比mum-33-

搵到路喇T^T

感謝主T^T

原來果間野係太子囉咩事-_-"

之後太攰唔去Lu-33-

e家係東涌a_a

冇Lu-33-

~END~

小孩出生時間:$:2011-07-09 06:30 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2011 年 7 月 9 日  星期六   晴天


2011-07-08 番學日記=] 分類: 返學日記=]

今日,

去左夏令營,

去左個公園玩,

有舊野轉下轉下,

轉到我同吳健兒死~_~

呢家仲暈暈地囉咩事-_-

同埋有個,

d男仔玩,

係咁跌落地,

笑死囉咩事xD

姓葉,馬,周,馮滴都痴線滴~_~

我同吳健兒比姓馬滴轉到Mum都唔認得@~@

跟住玩到成身汗~_~

番去坐~_~

玩左陣成實大膽-33-

自己都打到亂左@~@

重點係咁多@~@

啊~~~~~~~~~~~!

仲有-33-

玩果d咩唔知乜遊戲玩死囉咩事~_~

cai姐41kga_a

xD

~END~

小孩出生時間:$:2011-07-09 12:21 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


icey0718
暱稱: WongSuet
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客