2011 年 7 月 9 日 星期六  |
| 2011-07-09 出街日記@~@ |
分類: 出街日記=] |
今日,
同王子同勻勻番教會-33-
我同勻勻約9:45
佢9:30到囉咩事-0-
仲要次次都係咁~_~
之後去左M記食早餐;P
之後就去左APM同王子去-33-
因為我同勻勻都唔識去-33-
之後就去搵王子啦,
之後有多個女仔黎,
佢叫VIPxD
婷婷=)
佢好好笑xD
呂中滴=_=
到左之後先知
原來黎既全部都係呂中既-_-"
連工作人員都係囉咩事-_-"
之後就玩遊戲先,
玩-.-
超無聊滴說~_~
之後唱詩歌0v0
帶唱果個唱歌超好聽,超高音囉咩事-_-"
唱完之後就講道,
講完之後就討論,
本身係要討論岩岩講道果d野-_-"
但係..........
我地係到傾八掛野囉咩事-_-"
(老師滴a_a我係唔會講比你地聽滴-33-)
傾完-33-
走-33-
同勻勻去左APM等小芹-33-
等左陣-33-
勻勻話要走-33-
咁咪走囉-33-
之後我繞左個圈再次番黎地鐵站.口."
途中我仲要玩左陣千秋.口."
同小芹去左旺角買3-33-
之前我係馬鞍山睇中左件3,
狗仔牌0v0
mum話旺角有-33-
咁咪去左旺角囉-33-
到左旺角,
行左陣.........
再次迷路=口="
打比mum-33-
搵到路喇T^T
感謝主T^T
原來果間野係太子囉咩事-_-"
之後太攰唔去Lu-33-
e家係東涌a_a
冇Lu-33-
~END~
|
| 小孩出生時間:$:2011-07-09 06:30 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 7 月 9 日 星期六  |
| 2011-07-08 番學日記=] |
分類: 返學日記=] |
今日,
去左夏令營,
去左個公園玩,
有舊野轉下轉下,
轉到我同吳健兒死~_~
呢家仲暈暈地囉咩事-_-
同埋有個,
d男仔玩,
係咁跌落地,
笑死囉咩事xD
姓葉,馬,周,馮滴都痴線滴~_~
我同吳健兒比姓馬滴轉到Mum都唔認得@~@
跟住玩到成身汗~_~
番去坐~_~
玩左陣成實大膽-33-
哎
自己都打到亂左@~@
重點係咁多@~@
啊~~~~~~~~~~~!
仲有-33-
玩果d咩唔知乜遊戲玩死囉咩事~_~
cai姐41kga_a
xD
~END~ |
| 小孩出生時間:$:2011-07-09 12:21 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 88 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|