2011 年 6 月 27 日 星期一  |
| 2011-06-27 返學日記=v= |
分類: 返學日記=] |
今日,
番學=3=
英文唔知乜
聽唔明.口."
wtf?!
之後...
等放學a0a
11:00~~~
芹,王子,黎琪琪,
黎我屋企換3.口."
換完我去沖涼.口."
新3>v<!!
沖完等左一陣=3=
走左去m記,
可惜冇位xD
之後去左7-11=v=
食烏冬0v0
食完等左陣=3=
走Lu=3=
到學校門口0v0
囡打比我030
一齊入左去=3=
Then...
打左陣排球=3=
銀耐冇打/口\
叉左巧多/口\
之後呢...
Peter.Liu黎左0v0
開始Lu=3=
一開始全部都係男仔玩.口."
女仔冇起勁=3=
之後呢...
開網打排球a0a
可惜...
冇人起勁/_\
巧b0ring.口."
之後n多人走=3=
之後到左某班男仔走後...
還在場滴人全部起勁了0v0~~~
我都開始起勁a0a
首先玩閃避球a0a
玩完後a0a...
玩...
數字球XD
冇輸過a0a
=v=v
之後呢...
繼續數字球a0a
之後再玩閃避球a0a
之後...
打籃球>v<
巧巧玩=v=
打到攰哂後...
去左有蓋操場~~~
影相a0a
嘻嘻~~~
影左巧多xD
死人李森張我影佢果d del哂/_\
衰人;'(
之後...
坐左陣=3=
我地係咁逼Peter.Liu請野食a0a
最終請了a0a
嘻嘻~~~
坐Peter.Liu車車去a0a
太正了a0a
之後同佢地去左m記a0a
Peter.Liu請食雪糕a0a
但係我同小芹係果到食埋野先番去-3-
叫左Peter.Liu比住錢我地a0a
之後自己去買a0a
嘻嘻~~~
之後同小芹坐到7:00a0a
睇番d貼紙相~~~
嘻嘻~~~
一張痴左係手機>v<
之後7:30就番左屋企=3=
就係咁.口."
bye~~
~END~
|
| 小孩出生時間:$:2011-06-27 08:15 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 6 月 24 日 星期五  |
| 2011-06-24 返學日記0v0 |
分類: 返學日記=] |
今日,
係派卷既大日子0v0
向大家報告先0v0
等陣-3-
等待中...
登登登登!!
先係中文
卷20v0
不合格-3-
卷30v0
合格~~~嘩卡卡~~~
卷50v0
唔合格-3-
英文A_A
唔哂多講-3-........
全部合格~~~A_A
跟住呢-3-
數嘩a_a
唔合格囉!!
sadsad;'(
科學A_A
唔合格囉;'(
s0sad;'(
通識...
合格嘩0v0!!
頂-3-
世史溫左都唔合格囉
好sad囉;'(
中史我都抵死;]
唔合格XD
因為都冇溫過XD
最後係我最愛既普通話0v0
合格滴a_a
普通話冇可能唔合格滴我-3-
哎哎/____\
今次我真係勁努力去溫囉/____\
希望平均分合格啦/_____\
唔係我真係sadsad滴;'(
都希望升到中2啦/____\
講完成績到講下今日a_a!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
咁今日呢...
放左學-3-
同左vyvy,謝嘉嘉,妮同晶去左ampA_A
本身諗住還野比人,
但係果個人既手機又冇人聽b0r/____\
sadsad囉/____\
白行-3-
之後同左vy,嘉,妮食野a_a
一邊食飯一邊講野XD
好正A_A
之後有人叫我捐錢錢-3-
比個2.5佢-3-
因為硬幣真係得番咁多.口."
之後嘉陪vy去搭車車,
我就同妮行-3-
之後又同番嘉會合0v0
妮買左yes0v0
打算睇鬼故,
但係妮佢地走左/3\
sadsad/_\
之後我自己番屋企-3-
行行下,
望地下0.0
見到隻無腳既雀仔.口."
囧囧
又奇怪又可愛<3
><
之後番到屋企-3-
係咁多-3-
睇愛故啦A_A
~END~ |
| 小孩出生時間:$:2011-06-24 02:49 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 88 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|